• Головна /
  • Пресцентр /
  • Як у закладі дошкільної освіти розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти

Як у закладі дошкільної освіти розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти

Державна служба якості освіти України спільно з Асоціацією працівників дошкільної освіти та Цифровим видавництвом МЦФЕР провела дводенний онлайн-марафон з питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

«Новий навчальний рік дитсадки України розпочинають, маючи змогу застосувати ефективний, апробований на практиці, інструментарій для розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Методичні рекомендації та електронний Порадник для директора закладу дошкільної освіти допоможуть провести самооцінювання освітнього й управлінського процесу та забезпечити постійне вдосконалення закладу. Важливо це завдання виконувати цілеспрямовано, послідовно, відповідально, уникаючи формалізму, щоб отримати правильні відповіді для визначення шляхів розвитку», — зазначив Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Самооцінювання закладу дошкільної освіти відбувається за чотирма напрямами:

  • освітнє середовище;
  • фахова діяльність педагогічних працівників;
  • розвиток дитини дошкільного віку;
  • управлінські процеси.

Кожен з напрямів вивчається на відповідність орієнтовним критеріям та індикаторам, щоб виокремити слабкі й сильні сторони в організації освітнього та управлінського процесів і визначити шляхи розвитку закладу освіти. Результати самооцінювання слід враховувати під час:

  • ухвалення управлінських рішень;
  • планування роботи на навчальний рік;
  • внесення змін до стратегічних документів;
  • засідань педагогічної ради;
  • щорічного звітування директора.

Практичні вебінари з прикладами, як провести самооцінювання освітнього середовища та організації освітнього процесу, кадрової роботи й управлінської діяльності, провели Наталія КОВАЛЬЧУК і Вікторія КУРОЧКА, головні спеціалістки відділу дошкільної освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Як у закладі дошкільної освіти розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
Державна служба якості освіти України спільно з Асоціацією працівників дошкільної освіти та Цифровим видавництвом МЦФЕР провела дводенний онлайн-марафон з питань розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

«Новий навчальний рік дитсадки України розпочинають, маючи змогу застосувати ефективний, апробований на практиці, інструментарій для розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Методичні рекомендації та електронний Порадник для директора закладу дошкільної освіти допоможуть провести самооцінювання освітнього й управлінського процесу та забезпечити постійне вдосконалення закладу. Важливо це завдання виконувати цілеспрямовано, послідовно, відповідально, уникаючи формалізму, щоб отримати правильні відповіді для визначення шляхів розвитку», — зазначив Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Самооцінювання закладу дошкільної освіти відбувається за чотирма напрямами:

  • освітнє середовище;
  • фахова діяльність педагогічних працівників;
  • розвиток дитини дошкільного віку;
  • управлінські процеси.

Кожен з напрямів вивчається на відповідність орієнтовним критеріям та індикаторам, щоб виокремити слабкі й сильні сторони в організації освітнього та управлінського процесів і визначити шляхи розвитку закладу освіти. Результати самооцінювання слід враховувати під час:

  • ухвалення управлінських рішень;
  • планування роботи на навчальний рік;
  • внесення змін до стратегічних документів;
  • засідань педагогічної ради;
  • щорічного звітування директора.

Практичні вебінари з прикладами, як провести самооцінювання освітнього середовища та організації освітнього процесу, кадрової роботи й управлінської діяльності, провели Наталія КОВАЛЬЧУК і Вікторія КУРОЧКА, головні спеціалістки відділу дошкільної освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України.

Перейти до вмісту