Як розробити освітньо-професійну програму фахової передвищої освіти: методичні рекомендації

Заклади фахової передвищої освіти розробляють освітньо‐професійні програми в межах ліцензованої спеціальності на основі стандартів і затверджують їх відповідно до власного положення про організацію освітнього процесу.
Освітньо‐професійна програма повинна містити:
- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;
- зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання;
- обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахової передвищої освіти;
- перелік освітніх компонентів і логічну послідовність їх виконання;
- вимоги професійних стандартів (за наявності);
- форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти;
- вимоги до системи внутрішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти;
- перелік компетентностей випускника.
Цілі, сформульовані в освітньо‐професійній програмі, мають відповідати місії, стратегії закладу освіти, потребам заінтересованих сторін і тенденціям розвитку ринку праці.

Заклади фахової передвищої освіти розробляють освітньо‐професійні програми в межах ліцензованої спеціальності на основі стандартів і затверджують їх відповідно до власного положення про організацію освітнього процесу.
Освітньо‐професійна програма повинна містити:
- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;
- зміст підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання;
- обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня фахової передвищої освіти;
- перелік освітніх компонентів і логічну послідовність їх виконання;
- вимоги професійних стандартів (за наявності);
- форми атестації здобувачів фахової передвищої освіти;
- вимоги до системи внутрішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти;
- перелік компетентностей випускника.
Цілі, сформульовані в освітньо‐професійній програмі, мають відповідати місії, стратегії закладу освіти, потребам заінтересованих сторін і тенденціям розвитку ринку праці.