• Головна /
  • Пресцентр /
  • Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти

Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти

15 вересня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провели вебінар «Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти».

Спікерка заходу Валентина Бобир, начальниця відділу початкової освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповіла глядачам про вимоги (правила), критерії та індикатори оцінювання, які слід застосовувати закладу дошкільної освіти під час процедури самооцінювання. Акцентувала увагу на формуванні культури взаємоповаги, толерантного ставлення один до одного та нульової терпимості до випадків дискримінації у закладах дошкільної освіти.

При проведенні ефективного та якісного самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладів освіти важливо проаналізувати освітнє середовище за трьома вимогами:
• створення безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей і праці;
• відсутність будь-яких форм насильства та дискримінації;
• формування інклюзивного, безпечного, розвивального та мотивуючого освітнього простору.

Акцентовано також увагу на застосуванні методів збору інформації та їх взаємозв’язку у процесі самооцінювання:
• спостереження (за освітнім середовищем, організацією життєдіяльності дітей у закладі освіти);
• вивчення документації;
• опитування (анкети, інтерв’ю).

Під час вебінару презентовано електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти, а також продемонстровано практичні кейси успішних керівників. Освітяни, що взяли участь у заході, мали змогу безпосередньо поставити лекторці свої питання та на конкретних прикладах отримати на них відповіді.

Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти
15 вересня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провели вебінар «Як провести самооцінювання освітнього середовища закладу дошкільної освіти».

Спікерка заходу Валентина Бобир, начальниця відділу початкової освіти управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповіла глядачам про вимоги (правила), критерії та індикатори оцінювання, які слід застосовувати закладу дошкільної освіти під час процедури самооцінювання. Акцентувала увагу на формуванні культури взаємоповаги, толерантного ставлення один до одного та нульової терпимості до випадків дискримінації у закладах дошкільної освіти.

При проведенні ефективного та якісного самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладів освіти важливо проаналізувати освітнє середовище за трьома вимогами:
• створення безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей і праці;
• відсутність будь-яких форм насильства та дискримінації;
• формування інклюзивного, безпечного, розвивального та мотивуючого освітнього простору.

Акцентовано також увагу на застосуванні методів збору інформації та їх взаємозв’язку у процесі самооцінювання:
• спостереження (за освітнім середовищем, організацією життєдіяльності дітей у закладі освіти);
• вивчення документації;
• опитування (анкети, інтерв’ю).

Під час вебінару презентовано електронний порадник для директора закладу дошкільної освіти, а також продемонстровано практичні кейси успішних керівників. Освітяни, що взяли участь у заході, мали змогу безпосередньо поставити лекторці свої питання та на конкретних прикладах отримати на них відповіді.

Перейти до вмісту