Як організувати освітній процес в закладі вищої освіти, що перебуває на території, де ведуться бойові дії?
За таких умов освітній процес рекомендовано організовувати в дистанційному режимі. При цьому не принципово, де перебувають викладачі й студенти, важливо, щоб вони мали технічну можливість підключитися до занять і виконувати інші форми роботи.
Якщо технічної можливості немає (про що кожний викладач або здобувач освіти має поінформувати керівництво закладу освіти), як правило, вносяться зміни до графіку освітнього процесу та навчального плану.
Викладачі, які не можуть виконувати посадові обов’язки з різних причин, зокрема й у зв’язку з активними бойовими діями в місці їх перебування, переводяться на простій (оплата праці в межах 2\3 обсягу заробітної плати).
За таких умов освітній процес рекомендовано організовувати в дистанційному режимі. При цьому не принципово, де перебувають викладачі й студенти, важливо, щоб вони мали технічну можливість підключитися до занять і виконувати інші форми роботи.
Якщо технічної можливості немає (про що кожний викладач або здобувач освіти має поінформувати керівництво закладу освіти), як правило, вносяться зміни до графіку освітнього процесу та навчального плану.
Викладачі, які не можуть виконувати посадові обов’язки з різних причин, зокрема й у зв’язку з активними бойовими діями в місці їх перебування, переводяться на простій (оплата праці в межах 2\3 обсягу заробітної плати).