• Головна /
  • Пресцентр /
  • Внесено зміни у ПЕРЕЛІКУ ПИТАНЬ до звіту за результатами самооцінювання та звіту за результатами акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Внесено зміни у ПЕРЕЛІКУ ПИТАНЬ до звіту за результатами самооцінювання та звіту за результатами акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Поширити

Вказані зміни внесено у переліку уточнюючих питань до критеріїв оцінювання якості освітньо-професійної програми (далі – ОПП) у сфері фахової передвищої освіти. Найбільшу частку змін внесено до питань критерію 1 «Структура та зміст освітньо-професійної програми» та критерію 5 «Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми» у звітах за результатами самооцінювання та у звітах експертів за результатами акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти. Зазначені документи, у 2024/2025 навчальному році, будуть готуватися з урахуванням цих змін.

Важливо, що нові напрацювання дозволять не лише вдосконалити організацію проведення акредитаційної експертизи ОПП у сфері фахової передвищої освіти, а і наблизити оцінки змісту програми до вимог ринку праці та розуміння випускником його місця на ринку праці, а також для деталізації співпраці з роботодавцями на всіх етапах підготовки фахівця у сфері фахової передвищої освіти.

Затверджені зміни напрацьовано Державною освітньою установою «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» у співпраці з Державною службою якості освіти України (далі  – Служба) та спільно з членами Акредитаційної комісії Служби й представниками роботодавців.

Графік прийняття заяв про акредитацію освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти розміщено на вебсайті Служби.

Внесено зміни у ПЕРЕЛІКУ ПИТАНЬ до звіту за результатами самооцінювання та звіту за результатами акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Вказані зміни внесено у переліку уточнюючих питань до критеріїв оцінювання якості освітньо-професійної програми (далі – ОПП) у сфері фахової передвищої освіти. Найбільшу частку змін внесено до питань критерію 1 «Структура та зміст освітньо-професійної програми» та критерію 5 «Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми» у звітах за результатами самооцінювання та у звітах експертів за результатами акредитаційної експертизи ОПП фахової передвищої освіти. Зазначені документи, у 2024/2025 навчальному році, будуть готуватися з урахуванням цих змін.

Важливо, що нові напрацювання дозволять не лише вдосконалити організацію проведення акредитаційної експертизи ОПП у сфері фахової передвищої освіти, а і наблизити оцінки змісту програми до вимог ринку праці та розуміння випускником його місця на ринку праці, а також для деталізації співпраці з роботодавцями на всіх етапах підготовки фахівця у сфері фахової передвищої освіти.

Затверджені зміни напрацьовано Державною освітньою установою «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» у співпраці з Державною службою якості освіти України (далі  – Служба) та спільно з членами Акредитаційної комісії Служби й представниками роботодавців.

Графік прийняття заяв про акредитацію освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти розміщено на вебсайті Служби.

Перейти до вмісту