• Головна /
  • Пресцентр /
  • Використання інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти у школах. Досвід Чехії

Використання інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти у школах. Досвід Чехії

14 та 27 жовтня 2022 року працівники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів взяли участь у методологічних онлайн-семінарах щодо досвіду використання чеськими партнерами інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти в закладах загальної середньої освіти.

Під час заходу Томаш ПАВЛАС, представник Чеської шкільної інспекції, презентував особливості створення формулярів, формування звітів за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluЕd та алгоритм дій експертів під час проведення самооцінювання в школах.

Крім того, учасниками розглянуто й обговорено приклади основних системних формулярів, що використовуються ЧШІ, зокрема щодо умов, перебігу та результатів навчання, а також спостереження за навчальним заняттям. Розглянуто звіти, що формуються на основі відповідей цих формулярів.

Використання інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти у школах. Досвід Чехії
14 та 27 жовтня 2022 року працівники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів взяли участь у методологічних онлайн-семінарах щодо досвіду використання чеськими партнерами інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти в закладах загальної середньої освіти.

Під час заходу Томаш ПАВЛАС, представник Чеської шкільної інспекції, презентував особливості створення формулярів, формування звітів за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluЕd та алгоритм дій експертів під час проведення самооцінювання в школах.

Крім того, учасниками розглянуто й обговорено приклади основних системних формулярів, що використовуються ЧШІ, зокрема щодо умов, перебігу та результатів навчання, а також спостереження за навчальним заняттям. Розглянуто звіти, що формуються на основі відповідей цих формулярів.

Перейти до вмісту