Використання інформаційно-аналітичної системи для оцінювання якості освіти у школах. Досвід Чехії
Під час заходу Томаш ПАВЛАС, представник Чеської шкільної інспекції, презентував особливості створення формулярів, формування звітів за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluЕd та алгоритм дій експертів під час проведення самооцінювання в школах.
Крім того, учасниками розглянуто й обговорено приклади основних системних формулярів, що використовуються ЧШІ, зокрема щодо умов, перебігу та результатів навчання, а також спостереження за навчальним заняттям. Розглянуто звіти, що формуються на основі відповідей цих формулярів.
Під час заходу Томаш ПАВЛАС, представник Чеської шкільної інспекції, презентував особливості створення формулярів, формування звітів за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluЕd та алгоритм дій експертів під час проведення самооцінювання в школах.
Крім того, учасниками розглянуто й обговорено приклади основних системних формулярів, що використовуються ЧШІ, зокрема щодо умов, перебігу та результатів навчання, а також спостереження за навчальним заняттям. Розглянуто звіти, що формуються на основі відповідей цих формулярів.