• Головна /
  • Пресцентр /
  • Управлінням Служби у Волинській області проведено ряд вебінарів щодо організації освітнього процесу та психологічного супроводу дітей в умовах війни

Управлінням Служби у Волинській області проведено ряд вебінарів щодо організації освітнього процесу та психологічного супроводу дітей в умовах війни

Командою управління Державної служби якості освіти у Волинській області спільно з партнерами проведено ряд вебінарів з питань організації освітнього процесу і психологічного супроводу дітей в умовах воєнного стану «Дитина в умовах війни».

Під час онлайн-семінарів представники управління Служби та фахівці з психології, управління емоціями, освітніх програм ознайомили керівників і практичних психологів закладів освіти Волинської області з психопедагогічними рекомендаціями для роботи з дітьми 6-11 років, проведенням пізнавально-ресурсних уроків, що допомагають школярам зберегти моральний та емоційний стан, реалізують потребу дітей у спілкуванні з вчителями на різноманітні теми. Педагогам представлено практичні кейси розв’язання психолого-педагогічних ситуацій, що виникають на уроках та у процесі спілкування з  учнями під час війни.

Крім того, педагогічні працівники шкіл області, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів дізналися про принципи організації дистанційної роботи та етапи психолого-педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами у воєнний період, а також застосування методів арт-терапії з метою психосоціального відновлення особистості, методики роботи з дітьми, які мають соціоадаптаційні труднощі.

Заходи  організовано у співпраці з педагогинею і практичною психологинею  Оксаною СЛОВІК, співавторкою збірника психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років, розробленого в межах міжнародного волонтерського мініпроєкту «Урок для дітей України» (під час і після війни) міжнародного проєкту «ОDNOWA / ОНОВЛЕННЯ» від громадської організації «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Волинського інституту післядипломної освіти в рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Додатково:

  1. Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років
  2. Осадченко І., Словік О., Барна М. Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років(для вчителів початкової школи, які у час війни проводять уроки офлайн та онлайн; психологів; молодших школярів та їхніх батьків): У рамках міжнародного волонтерського мініпроєкту «Урок для дітей України» (під час і після війни). Умань: Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», 2022. 41 с.
Управлінням Служби у Волинській області проведено ряд вебінарів щодо організації освітнього процесу та психологічного супроводу дітей в умовах війни
Командою управління Державної служби якості освіти у Волинській області спільно з партнерами проведено ряд вебінарів з питань організації освітнього процесу і психологічного супроводу дітей в умовах воєнного стану «Дитина в умовах війни».

Під час онлайн-семінарів представники управління Служби та фахівці з психології, управління емоціями, освітніх програм ознайомили керівників і практичних психологів закладів освіти Волинської області з психопедагогічними рекомендаціями для роботи з дітьми 6-11 років, проведенням пізнавально-ресурсних уроків, що допомагають школярам зберегти моральний та емоційний стан, реалізують потребу дітей у спілкуванні з вчителями на різноманітні теми. Педагогам представлено практичні кейси розв’язання психолого-педагогічних ситуацій, що виникають на уроках та у процесі спілкування з  учнями під час війни.

Крім того, педагогічні працівники шкіл області, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів дізналися про принципи організації дистанційної роботи та етапи психолого-педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами у воєнний період, а також застосування методів арт-терапії з метою психосоціального відновлення особистості, методики роботи з дітьми, які мають соціоадаптаційні труднощі.

Заходи  організовано у співпраці з педагогинею і практичною психологинею  Оксаною СЛОВІК, співавторкою збірника психопедагогічних рекомендацій для роботи з дітьми 6–11 років, розробленого в межах міжнародного волонтерського мініпроєкту «Урок для дітей України» (під час і після війни) міжнародного проєкту «ОDNOWA / ОНОВЛЕННЯ» від громадської організації «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти Волинського інституту післядипломної освіти в рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Додатково:

  1. Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років
  2. Осадченко І., Словік О., Барна М. Психопедагогічні рекомендації для роботи з дітьми 6–11 років(для вчителів початкової школи, які у час війни проводять уроки офлайн та онлайн; психологів; молодших школярів та їхніх батьків): У рамках міжнародного волонтерського мініпроєкту «Урок для дітей України» (під час і після війни). Умань: Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», 2022. 41 с.