• Головна /
  • Пресцентр /
  • Управлінням Служби у Полтавській області організовано семінар «Безпечне освітнє середовище: ролі учасників освітнього процесу»

Управлінням Служби у Полтавській області організовано семінар «Безпечне освітнє середовище: ролі учасників освітнього процесу»

22 вересня 2022 року управлінням Державної служби якості освіти України організовано онлайн-семінар «Безпечне освітнє середовище: ролі учасників освітнього процесу», під час якого обговорювалися питання створення безпечного освітнього простору у школі, захисту прав учнів та вчителів з урахуванням викликів воєнного часу.
Поширити

«Співпраця школи з різними організаціями та установами, де сильні сторони кожного із партнерів використовуються в інтересах дітей, має важливе значення для розвитку учнівського потенціалу. Лише спільними зусиллями ми можемо побудувати якісне, безпечне освітнє середовище», — зауважив у вітальному слові Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Фахівці Управління служби у Полтавській області акцентували на нових вимірах безпеки освітнього середовища — фізичних та психоемоційних факторах. Про можливість створення дружин юних рятувальників-пожежних, моделі їх функціонування в закладах загальної середньої освіти розповіли представники Головного управління ДСНС України у Полтавській області. Фахівці Ювенальної поліції Полтавської області презентували проєкт «Вихователь безпеки» як складову важливої ланки у створенні безпечного середовища.

У онлайн-семінарі взяли участь представники Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, місцевих органів управління в сфері освіти, директори та заступники директорів закладів загальної середньої освіти.

Нагадаємо, що Державною службою якості освіти України разом із проєктом SURGe розроблено рекомендації «Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки», які допоможуть директору школи організувати безпечне освітнє середовище і в очному, і в дистанційному, і у змішаному форматі навчання, а також більш ефективно змінювати формати залежно від безпекової ситуації.

Управлінням Служби у Полтавській області організовано семінар «Безпечне освітнє середовище: ролі учасників освітнього процесу»
22 вересня 2022 року управлінням Державної служби якості освіти України організовано онлайн-семінар «Безпечне освітнє середовище: ролі учасників освітнього процесу», під час якого обговорювалися питання створення безпечного освітнього простору у школі, захисту прав учнів та вчителів з урахуванням викликів воєнного часу.

«Співпраця школи з різними організаціями та установами, де сильні сторони кожного із партнерів використовуються в інтересах дітей, має важливе значення для розвитку учнівського потенціалу. Лише спільними зусиллями ми можемо побудувати якісне, безпечне освітнє середовище», — зауважив у вітальному слові Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Служби з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Фахівці Управління служби у Полтавській області акцентували на нових вимірах безпеки освітнього середовища — фізичних та психоемоційних факторах. Про можливість створення дружин юних рятувальників-пожежних, моделі їх функціонування в закладах загальної середньої освіти розповіли представники Головного управління ДСНС України у Полтавській області. Фахівці Ювенальної поліції Полтавської області презентували проєкт «Вихователь безпеки» як складову важливої ланки у створенні безпечного середовища.

У онлайн-семінарі взяли участь представники Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації, місцевих органів управління в сфері освіти, директори та заступники директорів закладів загальної середньої освіти.

Нагадаємо, що Державною службою якості освіти України разом із проєктом SURGe розроблено рекомендації «Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки», які допоможуть директору школи організувати безпечне освітнє середовище і в очному, і в дистанційному, і у змішаному форматі навчання, а також більш ефективно змінювати формати залежно від безпекової ситуації.

Перейти до вмісту