Управлінням Служби у Миколаївській області організовано цикл заходів щодо забезпечення якості освітньої діяльності в умовах воєнного стану
Питання, що розглядалися, сформовано у п’яти модулях:
- Тенденції щодо якості освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти Миколаївської області.
- Освітня програма школи як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Особливості розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану.
- Освітньо-професійна програма та навчальний план підготовки здобувачів фахової передвищої освіти як складові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
У ході заходів, Тетяна Голубченко, начальниця управління Служби у Миколаївській області, презентувала переваги застосування інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для розбудови системи забезпечення якості освіти, зокрема шляхом самооцінювання освітнього й управлінського процесів закладів освіти та проведення інституційних аудитів шкіл. Використання функціонала розробки дає змогу керівникам:
- отримувати постійний зворотний зв’язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти та вчасно реагувати на виявлені виклики;
- приймати обґрунтовані управлінські рішення, спрямовані на підвищення якості освіти та освітньої діяльності;
- забезпечити прозорість діяльності закладу освіти і готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу.
Крім того, учасникам заходу представлено результати аналітичного звіту за підсумками інституційних аудитів, проведених упродовж 2020-2021 років, першого етапу моніторингового дослідження щодо використання державної мови учасниками освітнього процесу Миколаївської області.
Освітяни Миколаївської області отримали практичні кейси щодо особливостей та алгоритму розробки освітньої програми школи, зокрема з урахуванням упровадження нового державного стандарту та відповіді на найпоширеніші запитання щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
Питання, що розглядалися, сформовано у п’яти модулях:
- Тенденції щодо якості освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти Миколаївської області.
- Освітня програма школи як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Особливості розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану.
- Освітньо-професійна програма та навчальний план підготовки здобувачів фахової передвищої освіти як складові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
У ході заходів, Тетяна Голубченко, начальниця управління Служби у Миколаївській області, презентувала переваги застосування інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для розбудови системи забезпечення якості освіти, зокрема шляхом самооцінювання освітнього й управлінського процесів закладів освіти та проведення інституційних аудитів шкіл. Використання функціонала розробки дає змогу керівникам:
- отримувати постійний зворотний зв’язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти та вчасно реагувати на виявлені виклики;
- приймати обґрунтовані управлінські рішення, спрямовані на підвищення якості освіти та освітньої діяльності;
- забезпечити прозорість діяльності закладу освіти і готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу.
Крім того, учасникам заходу представлено результати аналітичного звіту за підсумками інституційних аудитів, проведених упродовж 2020-2021 років, першого етапу моніторингового дослідження щодо використання державної мови учасниками освітнього процесу Миколаївської області.
Освітяни Миколаївської області отримали практичні кейси щодо особливостей та алгоритму розробки освітньої програми школи, зокрема з урахуванням упровадження нового державного стандарту та відповіді на найпоширеніші запитання щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.