• Головна /
  • Пресцентр /
  • Управлінням Служби у Миколаївській області організовано цикл заходів щодо забезпечення якості освітньої діяльності в умовах воєнного стану

Управлінням Служби у Миколаївській області організовано цикл заходів щодо забезпечення якості освітньої діяльності в умовах воєнного стану

З 19 до 30 серпня 2022 року управлінням Державної служби якості освіти у Миколаївській області організовано цикл серпневих онлайн-семінарів «Заклад освіти в умовах воєнного стану: тримаємо освітній фронт разом», в межах якого проведено дев’ять заходів за участі директорів шкіл, фахівців органів управління освітою у територіальних громадах, а також представників закладів фахової передвищої освіти.

Питання, що розглядалися, сформовано у п’яти модулях:

  1. Тенденції щодо якості освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти Миколаївської області.
  2. Освітня програма школи як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  3. Особливості розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  4. Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану.
  5. Освітньо-професійна програма та навчальний план підготовки здобувачів фахової передвищої освіти як складові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

 

У ході заходів, Тетяна Голубченко, начальниця управління Служби у Миколаївській області, презентувала переваги застосування інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для розбудови системи забезпечення якості освіти, зокрема шляхом самооцінювання освітнього й управлінського процесів закладів освіти та проведення інституційних аудитів шкіл. Використання функціонала розробки дає змогу керівникам:

  • отримувати постійний зворотний зв’язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти та вчасно реагувати на виявлені виклики;
  • приймати обґрунтовані управлінські рішення, спрямовані на підвищення якості освіти та освітньої діяльності;
  • забезпечити прозорість діяльності закладу освіти і готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу.

Крім того, учасникам заходу представлено результати аналітичного звіту за підсумками інституційних аудитів, проведених упродовж 2020-2021 років, першого етапу моніторингового дослідження щодо використання державної мови учасниками освітнього процесу Миколаївської області.

Освітяни Миколаївської області отримали практичні кейси щодо особливостей та алгоритму розробки освітньої програми школи, зокрема з урахуванням упровадження нового державного стандарту та відповіді на найпоширеніші запитання щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Управлінням Служби у Миколаївській області організовано цикл заходів щодо забезпечення якості освітньої діяльності в умовах воєнного стану
З 19 до 30 серпня 2022 року управлінням Державної служби якості освіти у Миколаївській області організовано цикл серпневих онлайн-семінарів «Заклад освіти в умовах воєнного стану: тримаємо освітній фронт разом», в межах якого проведено дев’ять заходів за участі директорів шкіл, фахівців органів управління освітою у територіальних громадах, а також представників закладів фахової передвищої освіти.

Питання, що розглядалися, сформовано у п’яти модулях:

  1. Тенденції щодо якості освітньої діяльності закладів загальної середньої освіти Миколаївської області.
  2. Освітня програма школи як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  3. Особливості розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
  4. Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану.
  5. Освітньо-професійна програма та навчальний план підготовки здобувачів фахової передвищої освіти як складові внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

 

У ході заходів, Тетяна Голубченко, начальниця управління Служби у Миколаївській області, презентувала переваги застосування інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для розбудови системи забезпечення якості освіти, зокрема шляхом самооцінювання освітнього й управлінського процесів закладів освіти та проведення інституційних аудитів шкіл. Використання функціонала розробки дає змогу керівникам:

  • отримувати постійний зворотний зв’язок від учасників освітнього процесу щодо якості освіти та вчасно реагувати на виявлені виклики;
  • приймати обґрунтовані управлінські рішення, спрямовані на підвищення якості освіти та освітньої діяльності;
  • забезпечити прозорість діяльності закладу освіти і готовність до змін в інтересах учасників освітнього процесу.

Крім того, учасникам заходу представлено результати аналітичного звіту за підсумками інституційних аудитів, проведених упродовж 2020-2021 років, першого етапу моніторингового дослідження щодо використання державної мови учасниками освітнього процесу Миколаївської області.

Освітяни Миколаївської області отримали практичні кейси щодо особливостей та алгоритму розробки освітньої програми школи, зокрема з урахуванням упровадження нового державного стандарту та відповіді на найпоширеніші запитання щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

Перейти до вмісту