У Тернопільській області відбувся другий обласний форум закладів дошкільної освіти

20 червня 2024 року пройшов другий обласний форум закладів дошкільної освіти Тернопільської області «Забезпечуємо якість навчання і розвитку дитини: дошкільний крок у шкільне життя» організований управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області спільно з Тернопільським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти за сприяння Теребовлянської міської ради та за участі фахівців Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій у Тернопільській області.
«Реформа дошкільної освіти визначає її як повноцінний рівень освіти, призначений для розвитку, виховання і навчання наших дітей у ранньому і дошкільному віці, для формування якісного людського капіталу, а не для їх «утримання» з метою повернення батьків на робочі місця. Реформа ставить завдання стимулювати розвиток галузі на належному рівні та закласти умови для плекання майбутнього потенціалу України – наших наймолодших співгромадян. Саме тому кожна дитина, маючи право на здобуття якісної дошкільної освіти, є головним стейкхолдером всієї владної вертикалі та всіх інституцій системи дошкільної освіти», – наголосила на реформі дошкільної освіти Наталія МОРАВСЬКА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.
У ході заходу:
- оглянуто захисну споруду цивільного захисту (подвійного призначення) для дошкільного закладу за підтримки Фонду ліквідації наслідків збройної агресії;
- зазначено основні напрямки дотримання вимог цивільного захисту та безпеки організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти;
- обговорено реалізацію принципів наступності та послідовності між дошкільною та початковою освітою Нової української школи, як чинника забезпечення якості та доступності освіти;
- розглянуто питання документування освітніх та управлінських процесів, як один із напрямків проведення самооцінювання закладу дошкільної освіти.
Для учасників зустрічі проведено практичні заняття на локаціях з тем:
- забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні;
- психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах дії правового режиму воєнного стану;
- платформа НУМО «Іскорки суперсил – театр ляльок для розвитку основних навичок дошкільнят»;
- проєктна діяльність як важлива складова у професійному розвитку вихователя закладу дошкільної освіти.
Учасниками форуму стали понад 100 керівників закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти з дошкільним структурними підрозділами, освітні управлінці у сфері дошкільної освіти Тернопільської області.

20 червня 2024 року пройшов другий обласний форум закладів дошкільної освіти Тернопільської області «Забезпечуємо якість навчання і розвитку дитини: дошкільний крок у шкільне життя» організований управлінням Державної служби якості освіти у Тернопільській області спільно з Тернопільським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти за сприяння Теребовлянської міської ради та за участі фахівців Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій у Тернопільській області.
«Реформа дошкільної освіти визначає її як повноцінний рівень освіти, призначений для розвитку, виховання і навчання наших дітей у ранньому і дошкільному віці, для формування якісного людського капіталу, а не для їх «утримання» з метою повернення батьків на робочі місця. Реформа ставить завдання стимулювати розвиток галузі на належному рівні та закласти умови для плекання майбутнього потенціалу України – наших наймолодших співгромадян. Саме тому кожна дитина, маючи право на здобуття якісної дошкільної освіти, є головним стейкхолдером всієї владної вертикалі та всіх інституцій системи дошкільної освіти», – наголосила на реформі дошкільної освіти Наталія МОРАВСЬКА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області.
У ході заходу:
- оглянуто захисну споруду цивільного захисту (подвійного призначення) для дошкільного закладу за підтримки Фонду ліквідації наслідків збройної агресії;
- зазначено основні напрямки дотримання вимог цивільного захисту та безпеки організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти;
- обговорено реалізацію принципів наступності та послідовності між дошкільною та початковою освітою Нової української школи, як чинника забезпечення якості та доступності освіти;
- розглянуто питання документування освітніх та управлінських процесів, як один із напрямків проведення самооцінювання закладу дошкільної освіти.
Для учасників зустрічі проведено практичні заняття на локаціях з тем:
- забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні;
- психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах дії правового режиму воєнного стану;
- платформа НУМО «Іскорки суперсил – театр ляльок для розвитку основних навичок дошкільнят»;
- проєктна діяльність як важлива складова у професійному розвитку вихователя закладу дошкільної освіти.
Учасниками форуму стали понад 100 керівників закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти з дошкільним структурними підрозділами, освітні управлінці у сфері дошкільної освіти Тернопільської області.