У Київській області відбувся круглий стіл щодо якісних освітніх послуг у фаховій передвищій освіті
У вступному слові до учасників заходу Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник голови Служби наголосив, що пріоритетом діяльності Державної служби якості освіти України є відстоювання прав учасників освітнього процесу та підтримка закладів, зокрема фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти в умовах актуальних викликів сьогодення.
Учасники заходу обговорили низку питань, серед яких:
- вплив комплексного методичного забезпечення на якість освітніх послуг;
- освітньо-професійні програми та їх складові;
- особливості розробки навчального плану;
- актуальні питання акредитації освітньо-професійних програм у воєнний час;
- диджиталізація освітнього процесу.
Лілія КРЕВСЬКА, начальниця управління Служби у Київській області, зазначила, що головною метою подібних заходів є поглиблення комунікації із закладами освіти, представлення практичних рекомендацій щодо розробки освітньо-професійних програм та навчальних планів, покликаних забезпечити якісну підготовку фахових молодших бакалаврів.
Тетяна ІЩЕНКО, директорка науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти, акцентувала на актуальності диджиталізації в освітньому процесі та підкреслила, що при підготовці до занять близько 92% здобувачів фахової передвищої освіти користуються інтернетом, 76% – конспектами лекцій, 51% – електронними підручниками,
У заході взяли участь директори та заступники директорів закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти Київської області.
Довідково:
Заклади фахової передвищої освіти розробляють освітньо-професійні програми в межах ліцензованої спеціальності на основі стандартів і затверджують їх відповідно до власного положення про організацію освітнього процесу. Цілі, сформульовані в освітньо-професійній програмі, мають відповідати місії та стратегії закладу, потребам зацікавлених сторін й тенденціям розвитку ринку праці.
У вступному слові до учасників заходу Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник голови Служби наголосив, що пріоритетом діяльності Державної служби якості освіти України є відстоювання прав учасників освітнього процесу та підтримка закладів, зокрема фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти в умовах актуальних викликів сьогодення.
Учасники заходу обговорили низку питань, серед яких:
- вплив комплексного методичного забезпечення на якість освітніх послуг;
- освітньо-професійні програми та їх складові;
- особливості розробки навчального плану;
- актуальні питання акредитації освітньо-професійних програм у воєнний час;
- диджиталізація освітнього процесу.
Лілія КРЕВСЬКА, начальниця управління Служби у Київській області, зазначила, що головною метою подібних заходів є поглиблення комунікації із закладами освіти, представлення практичних рекомендацій щодо розробки освітньо-професійних програм та навчальних планів, покликаних забезпечити якісну підготовку фахових молодших бакалаврів.
Тетяна ІЩЕНКО, директорка науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти, акцентувала на актуальності диджиталізації в освітньому процесі та підкреслила, що при підготовці до занять близько 92% здобувачів фахової передвищої освіти користуються інтернетом, 76% – конспектами лекцій, 51% – електронними підручниками,
У заході взяли участь директори та заступники директорів закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти Київської області.
Довідково:
Заклади фахової передвищої освіти розробляють освітньо-професійні програми в межах ліцензованої спеціальності на основі стандартів і затверджують їх відповідно до власного положення про організацію освітнього процесу. Цілі, сформульовані в освітньо-професійній програмі, мають відповідати місії та стратегії закладу, потребам зацікавлених сторін й тенденціям розвитку ринку праці.