У Київській області обговорили питання акредитації освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти
Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Служби підкреслив, що першочерговим завданням для закладу освіти є організація освітнього процесу у безпечних умовах та забезпечення якості освіти. Метою акредитації є не тільки встановлення відповідності освітньо-професійної програми вимогам законодавства, а й підтвердження, що заклад дає якісні знання здобувачам освіти за пропонованою освітньою програмою.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка Департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Служби відповіла на актуальні питання керівників закладів, детально зупинилась на питанні приведення установчих документів закладів освіти у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема статуту, ліцензії, сертифікатів про акредитацію та внутрішніх документів у закладі освіти.
Віктор МЕЛЬНИК, директор Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» зосередив увагу на процедурі уточнення результатів самооцінювання та аналізу питань у опрацьованих чек-листах.
Досвідом проходження процедури акредитації освітньо-професійних програм поділилися Дмитро КОСТЮК директор Ірпінського фахового коледжу. У заході взяли участь директори та заступники директорів закладів фахової передвищої освіти, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти Київської області.
Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Служби підкреслив, що першочерговим завданням для закладу освіти є організація освітнього процесу у безпечних умовах та забезпечення якості освіти. Метою акредитації є не тільки встановлення відповідності освітньо-професійної програми вимогам законодавства, а й підтвердження, що заклад дає якісні знання здобувачам освіти за пропонованою освітньою програмою.
Наталія ВІТРАНЮК, директорка Департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих Служби відповіла на актуальні питання керівників закладів, детально зупинилась на питанні приведення установчих документів закладів освіти у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема статуту, ліцензії, сертифікатів про акредитацію та внутрішніх документів у закладі освіти.
Віктор МЕЛЬНИК, директор Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» зосередив увагу на процедурі уточнення результатів самооцінювання та аналізу питань у опрацьованих чек-листах.
Досвідом проходження процедури акредитації освітньо-професійних програм поділилися Дмитро КОСТЮК директор Ірпінського фахового коледжу. У заході взяли участь директори та заступники директорів закладів фахової передвищої освіти, директори закладів професійної (професійно-технічної) освіти Київської області.