Школи отримають дієвий інструмент для самовдосконалення

За допомогою створеного модуля «Самооцінювання» в інформаційно-аналітичній системі EvaluEd керівники шкіл мають можливість автоматизувати процеси здійснення та опрацювання отриманих результатів моніторингу якості освітньої діяльності комплексно, або за окремими напрямами:
- освітнє середовище;
- система оцінювання результатів навчання учнів;
- педагогічна діяльність;
- управлінські процеси.
Самооцінювання проводиться з метою вивчення та оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, допомагає керівництву школи оперативно реагувати на виклики, відстежувати динаміку та визначати напрями розвитку, поліпшення діяльності закладу освіти. Дані, отримані в ході моніторингу узагальнюються й обробляються. На їх основі ґрунтується визначення тенденцій в організації освітніх і управлінських процесів закладу, окреслюються здобутки та недоліки у розбудові внутрішньої системи.
Під час аналізу результатів за окремими індикаторами система дозволяє розділити отриману інформацію за різними ознаками (стать, вік, особливі освітні потреби, інші релевантні у кожному випадку ознаки), відтак ретельніше вивчити окремі аспекти освітньої діяльності закладу (безпеку освітнього середовища у сприйнятті осіб з особливими освітніми потребами, важливість партнерства із педагогами для учнів різної статі).

За допомогою створеного модуля «Самооцінювання» в інформаційно-аналітичній системі EvaluEd керівники шкіл мають можливість автоматизувати процеси здійснення та опрацювання отриманих результатів моніторингу якості освітньої діяльності комплексно, або за окремими напрямами:
- освітнє середовище;
- система оцінювання результатів навчання учнів;
- педагогічна діяльність;
- управлінські процеси.
Самооцінювання проводиться з метою вивчення та оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, допомагає керівництву школи оперативно реагувати на виклики, відстежувати динаміку та визначати напрями розвитку, поліпшення діяльності закладу освіти. Дані, отримані в ході моніторингу узагальнюються й обробляються. На їх основі ґрунтується визначення тенденцій в організації освітніх і управлінських процесів закладу, окреслюються здобутки та недоліки у розбудові внутрішньої системи.
Під час аналізу результатів за окремими індикаторами система дозволяє розділити отриману інформацію за різними ознаками (стать, вік, особливі освітні потреби, інші релевантні у кожному випадку ознаки), відтак ретельніше вивчити окремі аспекти освітньої діяльності закладу (безпеку освітнього середовища у сприйнятті осіб з особливими освітніми потребами, важливість партнерства із педагогами для учнів різної статі).