Школи отримають дієвий інструмент для самовдосконалення

Державна служба якості освіти України розпочала апробацію інформаційно-аналітичної системи EvaluEd в частині проведення самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладу освіти. У тестуванні інноваційної розробки беруть участь 22 заклади загальної середньої освіти з різних регіонів України.

За допомогою створеного модуля «Самооцінювання» в інформаційно-аналітичній системі EvaluEd керівники шкіл мають можливість автоматизувати процеси здійснення та опрацювання отриманих результатів моніторингу якості освітньої діяльності комплексно, або за окремими напрямами:

  • освітнє середовище;
  • система оцінювання результатів навчання учнів;
  • педагогічна діяльність;
  • управлінські процеси.

Самооцінювання проводиться з метою вивчення та оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, допомагає керівництву школи оперативно реагувати на виклики, відстежувати динаміку та визначати напрями розвитку, поліпшення діяльності закладу освіти. Дані, отримані в ході моніторингу узагальнюються й обробляються. На їх основі ґрунтується визначення тенденцій в організації освітніх і управлінських процесів закладу, окреслюються здобутки та недоліки у розбудові внутрішньої системи.

Під час аналізу результатів за окремими індикаторами система дозволяє розділити отриману інформацію за різними ознаками (стать, вік, особливі освітні потреби, інші релевантні у кожному випадку ознаки), відтак ретельніше вивчити окремі аспекти освітньої діяльності закладу (безпеку освітнього середовища у сприйнятті осіб з особливими освітніми потребами, важливість партнерства із педагогами для учнів різної статі).

Школи отримають дієвий інструмент для самовдосконалення
Державна служба якості освіти України розпочала апробацію інформаційно-аналітичної системи EvaluEd в частині проведення самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладу освіти. У тестуванні інноваційної розробки беруть участь 22 заклади загальної середньої освіти з різних регіонів України.

За допомогою створеного модуля «Самооцінювання» в інформаційно-аналітичній системі EvaluEd керівники шкіл мають можливість автоматизувати процеси здійснення та опрацювання отриманих результатів моніторингу якості освітньої діяльності комплексно, або за окремими напрямами:

  • освітнє середовище;
  • система оцінювання результатів навчання учнів;
  • педагогічна діяльність;
  • управлінські процеси.

Самооцінювання проводиться з метою вивчення та оцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, допомагає керівництву школи оперативно реагувати на виклики, відстежувати динаміку та визначати напрями розвитку, поліпшення діяльності закладу освіти. Дані, отримані в ході моніторингу узагальнюються й обробляються. На їх основі ґрунтується визначення тенденцій в організації освітніх і управлінських процесів закладу, окреслюються здобутки та недоліки у розбудові внутрішньої системи.

Під час аналізу результатів за окремими індикаторами система дозволяє розділити отриману інформацію за різними ознаками (стать, вік, особливі освітні потреби, інші релевантні у кожному випадку ознаки), відтак ретельніше вивчити окремі аспекти освітньої діяльності закладу (безпеку освітнього середовища у сприйнятті осіб з особливими освітніми потребами, важливість партнерства із педагогами для учнів різної статі).

Перейти до вмісту