Руслан ГУРАК: Вкрай необхідно зберегти психічне та фізичне здоров’я дітей в умовах війни

«Практичні психологи та соціальні педагоги шкіл опанують дієві техніки роботи з учнівськими колективами, в яких є діти з родин внутрішньо переміщених осіб. Учасники тренінгу зможуть застосовувати моделі зцілення та резилієнтності для подолання наслідків психотравм у дітей і консультувати з цих питань педагогів закладів освіти та батьків. Це вкрай необхідно, щоб зберегти психічне й фізичне здоров’я наших дітей», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти.
У ході навчальних вебінарів і з допомогою методів супервізії та інтервізії 34 учасники опанували такі теми:
- психотравмівний вплив війни на психічне здоров’я дітей;
- наслідки психотравми, симптоми й механізми розвитку посттравматичного синдрому, моделі зцілення і резилієнтності;
- техніки для опрацювання травматичної пам’яті, принципи їх безпечного застосування;
- моделі роботи з батьками дітей;
- принципи турботи про себе та захисту від вигорання.
Довідково:
Соціальний проєкт «Поруч» започатковано Міністерством освіти і науки України, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії, Асоціацією когнітивно-поведінкової терапії, громадськими організаціями «ВГЦ «Волонтер» та «Коло сім’ї».

«Практичні психологи та соціальні педагоги шкіл опанують дієві техніки роботи з учнівськими колективами, в яких є діти з родин внутрішньо переміщених осіб. Учасники тренінгу зможуть застосовувати моделі зцілення та резилієнтності для подолання наслідків психотравм у дітей і консультувати з цих питань педагогів закладів освіти та батьків. Це вкрай необхідно, щоб зберегти психічне й фізичне здоров’я наших дітей», — зазначив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти.
У ході навчальних вебінарів і з допомогою методів супервізії та інтервізії 34 учасники опанували такі теми:
- психотравмівний вплив війни на психічне здоров’я дітей;
- наслідки психотравми, симптоми й механізми розвитку посттравматичного синдрому, моделі зцілення і резилієнтності;
- техніки для опрацювання травматичної пам’яті, принципи їх безпечного застосування;
- моделі роботи з батьками дітей;
- принципи турботи про себе та захисту від вигорання.
Довідково:
Соціальний проєкт «Поруч» започатковано Міністерством освіти і науки України, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Українським інститутом когнітивно-поведінкової терапії, Асоціацією когнітивно-поведінкової терапії, громадськими організаціями «ВГЦ «Волонтер» та «Коло сім’ї».