Руслан ГУРАК: Служба розпочне пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти
«Служба ініціює прийняття нормативно-правових актів, що дасть змогу розпочати пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти. Оцінювання управлінських та освітніх процесів у школах вже дає позитивні результати. На їх основі втілюються нові підходи до підвищення якості освіти, зокрема й технічне забезпечення, яке дасть змогу автоматизувати більшість процесів збирання, оброблення та аналізу даних про організацію освітнього процесу в школах», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.
У цьому півріччі проведено майже сто інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти та виокремлено такі тенденції:
- школи дедалі більше уваги приділяють безпеці та комфорту дітей, розуміючи важливість освітнього простору для забезпечення якості освіти;
- вчителі адаптують навчальні програми до особливостей кожного конкретного класу, здебільшого застосовують види робіт, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями, будують свою роботу на принципах педагогіки партнерства;
- цифрові інструменти стають невід’ємною складовою організації якісного освітнього процесу.
У ході підготовки до проведення третього етапу сертифікації педагогічних працівників Службою оновлено методику вивчення практичного досвіду роботи вчителів, яку схвалено колегією. Документ містить докладний опис проведення дистанційного спостереження, щоб максимально об’єктивно оцінити діяльність педагогічного працівника за п’ятнадцятьма професійними компетентностями.
Також колегія Служби розглянула і схвалила низку заходів, спрямованих на імплементацію положень статті 44 Закону України «Про освіту» щодо акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти.
В межах реалізації державно-громадського партнерства підписано три меморандуми про співпрацю між Службою та Міжнародною асоціацією позашкільної освіти, Спілкою освітян України, Видавничою групою «Шкільний світ».
«Служба ініціює прийняття нормативно-правових актів, що дасть змогу розпочати пілотування інституційних аудитів у закладах дошкільної, позашкільної та професійної освіти. Оцінювання управлінських та освітніх процесів у школах вже дає позитивні результати. На їх основі втілюються нові підходи до підвищення якості освіти, зокрема й технічне забезпечення, яке дасть змогу автоматизувати більшість процесів збирання, оброблення та аналізу даних про організацію освітнього процесу в школах», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.
У цьому півріччі проведено майже сто інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти та виокремлено такі тенденції:
- школи дедалі більше уваги приділяють безпеці та комфорту дітей, розуміючи важливість освітнього простору для забезпечення якості освіти;
- вчителі адаптують навчальні програми до особливостей кожного конкретного класу, здебільшого застосовують види робіт, спрямовані на оволодіння учнями ключовими компетентностями, будують свою роботу на принципах педагогіки партнерства;
- цифрові інструменти стають невід’ємною складовою організації якісного освітнього процесу.
У ході підготовки до проведення третього етапу сертифікації педагогічних працівників Службою оновлено методику вивчення практичного досвіду роботи вчителів, яку схвалено колегією. Документ містить докладний опис проведення дистанційного спостереження, щоб максимально об’єктивно оцінити діяльність педагогічного працівника за п’ятнадцятьма професійними компетентностями.
Також колегія Служби розглянула і схвалила низку заходів, спрямованих на імплементацію положень статті 44 Закону України «Про освіту» щодо акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти.
В межах реалізації державно-громадського партнерства підписано три меморандуми про співпрацю між Службою та Міжнародною асоціацією позашкільної освіти, Спілкою освітян України, Видавничою групою «Шкільний світ».