• Головна /
  • Пресцентр /
  • Розпочато навчання експертів з питань акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Розпочато навчання експертів з питань акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

14 червня 2021 року Державна служба якості освіти України  спільно з Навчально-методичним центром з питань якості освіти провели перший навчальний семінар з підготовки експертів щодо оцінювання освітньо-професійних програм та освітньої діяльності закладів фахової передвищої освіти.

«Цього року в системі освіти Україні започатковується нова процедура, яка передбачає напрацювання абсолютно нових підходів, візії та цілей, – акредитація освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти. Модель акредитації визначає принципи та процедуру забезпечення якості фахової передвищої освіти, передбачає довіру між усіма учасниками акредитаційного процесу, ухвалення прозорих рішень, формування культури якості освіти», − зазначив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Державної служби якості освіти України.

Завданнями акредитації є визначення відповідності освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти критеріям оцінювання якості, допомога закладам освіти визначити сильні та слабкі сторони їх освітньо-професійних програм.

Відтак Державна служба якості освіти України формує пул експертів, команду однодумців, які допоможуть забезпечити якісну експертизу та оцінювання освітніх програм, а відтак підтвердити високий рівень фахової передвищої освіти та сприяти інтеграції українських закладів до Європейського освітнього простору.

Акредитація освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти відбуватиметься з метою:

  • визначення відповідності освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою вимогам і критеріям оцінювання якості освітньо-професійної програми та освітньої діяльності за цією програмою;
  • надання усім заінтересованим сторонам (учасникам освітнього процесу, роботодавцям, батькам здобувачів освіти тощо) інформації щодо якості освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу;
  • підтвердження значимості фахової передвищої освіти з питань забезпечення підготовки фахівців для ринку праці.

У разі акредитації освітньо-професійної програми заклад освіти отримуватиме сертифікат, а відповідна інформація внеситиметься до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

Розпочато навчання експертів з питань акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

14 червня 2021 року Державна служба якості освіти України  спільно з Навчально-методичним центром з питань якості освіти провели перший навчальний семінар з підготовки експертів щодо оцінювання освітньо-професійних програм та освітньої діяльності закладів фахової передвищої освіти.

«Цього року в системі освіти Україні започатковується нова процедура, яка передбачає напрацювання абсолютно нових підходів, візії та цілей, – акредитація освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти. Модель акредитації визначає принципи та процедуру забезпечення якості фахової передвищої освіти, передбачає довіру між усіма учасниками акредитаційного процесу, ухвалення прозорих рішень, формування культури якості освіти», − зазначив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник Голови Державної служби якості освіти України.

Завданнями акредитації є визначення відповідності освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти критеріям оцінювання якості, допомога закладам освіти визначити сильні та слабкі сторони їх освітньо-професійних програм.

Відтак Державна служба якості освіти України формує пул експертів, команду однодумців, які допоможуть забезпечити якісну експертизу та оцінювання освітніх програм, а відтак підтвердити високий рівень фахової передвищої освіти та сприяти інтеграції українських закладів до Європейського освітнього простору.

Акредитація освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти відбуватиметься з метою:

  • визначення відповідності освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу освіти за цією програмою вимогам і критеріям оцінювання якості освітньо-професійної програми та освітньої діяльності за цією програмою;
  • надання усім заінтересованим сторонам (учасникам освітнього процесу, роботодавцям, батькам здобувачів освіти тощо) інформації щодо якості освітньо-професійної програми та освітньої діяльності закладу;
  • підтвердження значимості фахової передвищої освіти з питань забезпечення підготовки фахівців для ринку праці.

У разі акредитації освітньо-професійної програми заклад освіти отримуватиме сертифікат, а відповідна інформація внеситиметься до Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

Перейти до вмісту