Розбудова якісної професійної (професійно-технічної) освіти — за партнерства з роботодавцями
«Перший крок до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості — самооцінювання закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Для цього заклади можуть скористатися орієнтовними критеріями оцінювання освітніх і управлінських процесів, які розробила Державна служба якості освіти на допомогу закладам освіти. Важливо, щоб кожен заклад освіти до самооцінювання залучав роботодавців, аби отримати якомога об’єктивніший результат», — зазначив під час панельної дискусії «Зміст і якість професійної освіти» Сергій ПОСТЕРНАК, заступник начальника управління роботи із закладами професійно-технічної та позашкільної освіти департаменту інституційного аудиту Служби.
Наразі команда Служби працює над розробленням інструментарій для проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Напрацьовані матеріали будуть оприлюднені на офіційному вебсайті Служби.
«Перший крок до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості — самооцінювання закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Для цього заклади можуть скористатися орієнтовними критеріями оцінювання освітніх і управлінських процесів, які розробила Державна служба якості освіти на допомогу закладам освіти. Важливо, щоб кожен заклад освіти до самооцінювання залучав роботодавців, аби отримати якомога об’єктивніший результат», — зазначив під час панельної дискусії «Зміст і якість професійної освіти» Сергій ПОСТЕРНАК, заступник начальника управління роботи із закладами професійно-технічної та позашкільної освіти департаменту інституційного аудиту Служби.
Наразі команда Служби працює над розробленням інструментарій для проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Напрацьовані матеріали будуть оприлюднені на офіційному вебсайті Служби.