https://sqe.gov.ua/rezultati-monitoringu-vstupnoi-kam/
Результати моніторингу вступної кампанії 2021 року
Державною службою якості освіти України здійснено аналітичне дослідження (вивчення) організації та проведення вступної кампанії закладами освіти. Особливістю цьогорічного моніторингу стало питання організації вступу до закладів освіти для осіб з числа іноземних громадян (50 закладів освіти).
У вступній кампанії 2021 року набір на навчання для здобуття вищої та/або фахової передвищої освіти провели 1185 закладів освіти.
Під час вивчення (моніторингу) приділено увагу питанням:
- вчасність та повнота внесення до Єдиної державної електронної бази з питань освіти Правил прийому закладами освіти, які здійснюють набір в 2021 році;
- деякі питання змістовності Правил прийому до закладів освіти;
- окремі питання врахування мотиваційного листа закладами освіти;
- питання відкритості та прозорості діяльності (представлення інформації на офіційних сайтах) закладів освіти;
- організація вступу до закладів освіти для осіб з числа іноземних громадян;
- встановлення (оприлюднення) вартості навчання та дотримання закладами освіти індикативної собівартості;
- аналіз роботи гарячої телефонної лінії Служби
Анонси:
Останні події:
https://sqe.gov.ua/rezultati-monitoringu-vstupnoi-kam/
Результати моніторингу вступної кампанії 2021 року
Державною службою якості освіти України здійснено аналітичне дослідження (вивчення) організації та проведення вступної кампанії закладами освіти. Особливістю цьогорічного моніторингу стало питання організації вступу до закладів освіти для осіб з числа іноземних громадян (50 закладів освіти).
У вступній кампанії 2021 року набір на навчання для здобуття вищої та/або фахової передвищої освіти провели 1185 закладів освіти.
Під час вивчення (моніторингу) приділено увагу питанням:
- вчасність та повнота внесення до Єдиної державної електронної бази з питань освіти Правил прийому закладами освіти, які здійснюють набір в 2021 році;
- деякі питання змістовності Правил прийому до закладів освіти;
- окремі питання врахування мотиваційного листа закладами освіти;
- питання відкритості та прозорості діяльності (представлення інформації на офіційних сайтах) закладів освіти;
- організація вступу до закладів освіти для осіб з числа іноземних громадян;
- встановлення (оприлюднення) вартості навчання та дотримання закладами освіти індикативної собівартості;
- аналіз роботи гарячої телефонної лінії Служби