Пресцентр
23 листопада 2022 року Державна служба якості освіти України в UNIT.CITY презентувала інформаційно-аналітичну систему EvaluEd.

Внутрішній моніторинг результатів навчання учнів – інструмент для покращення якості освіти в руках директора школи
Результати інституційних аудитів вказують на те, що більшість шкіл у тій чи іншій формі практикують внутрішні моніторинги...

Відповіді «гарячої лінії» з питань вищої та фахової передвищої освіти
Державна служба якості освіти України публікує відповіді на запитання, що надійшли на «гарячу лінію» департаменту контролю у...

У селах майже вдвічі менше учнів мають доступ до дистанційного навчання, ніж у містах
Лише 31% учителів у селах та 56% у містах зазначили, що всі учні початкової школи були охоплені дистанційним навчанням. У базовій...

Ключові принципи та практики залучення дітей-переміщених осіб з України до шкільної освіти країн ЄС
Державна служба якості освіти у межах євроінтеграційних процесів України повідомляє, що Європейська Комісія оприлюднила ключові...

Безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки
Державна служба якості освіти розробила рекомендації, які допоможуть директору школи організувати безпечне освітнє середовище і в...

Якісне дистанційне навчання в умовах війни: поради директору школи
Пандемія коронавірусу вже змусила всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний режим. Втім війна в...

Організація безпечного освітнього середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану
В умовах масштабного військового вторгнення російської федерації, тривалими ракетно-бомбовими та артилерійськими ударами по...

Безпечне освітнє середовище в умовах воєнного стану: на що звернути увагу директору школи
Керівники закладів освіти та педагоги України тримають свій освітній фронт, продовжуючи працювати у важких умовах війни, формують...

Як працює Державна служба якості освіти України під час війни
Інтерв’ю Голови Державної служби якості освіти України Руслана ГУРАКА порталу Реформа державного управління