Пресцентр
16 лютого відбувся публічний звіт Голови Державної служби якості освіти України Руслана ГУРАКА за 2023 рік.
Навчальний предмет «Захист України»: як школи організовують, а засновники забезпечують
Державна служба якості освіти України у березі 2023 року вивчала питання організації освітнього процесу з навчального предмета...
Дослідження соціально-емоційних навичок учнів: відповіді організаторів
Восени 2023 року Україна візьме участь у першому у світі масштабному опитуванні — частині дослідження соціально-емоційних...
Як компенсувати «освітні втрати»: рекомендації для органів влади, засновників і директорів закладів освіти
Внаслідок повномасштабної війни росії проти України близько 800 тис. школярів змінили форму здобуття освіти з очної на...
Заклади фахової передвищої та вищої освіти поступово відмовляються від дистанційного формату навчання на користь очного
Державна служба якості освіти України презентує результати першого квартального онлайн-опитування здобувачів освіти та викладачів...
Третина учнів в умовах війни не мали постійного доступу до навчання — результати дослідження
30% учнів/учениць не мали постійного доступу до освітнього процесу в умовах війни, причому на Півдні України ця цифра сягала 40%....
Половина сертифікованих учителів залучена до процесів забезпечення якості освіти
Державна служба якості освіти провела моніторингове дослідження щодо залученості вчителів початкових класів, сертифікованих...
Формування оптимальної мережі закладів освіти: результати аналізу діяльності місцевих органів управління освітою
У грудні 2022 року управління Державної служби якості освіти України в областях проаналізували діяльність 21 місцевого органу...
Державна служба якості освіти проводить анонімне опитування щодо наявності корупційних ризиків
З метою збору й аналізу інформації, визначення вразливих до корупції функцій та процесів Державна служба якості освіти України...
Чи вимірюються освітні прогалини в Україні: три запитання до Руслана Гурака
Останні роки періодично порушується питання щодо ймовірних «освітніх втрат», «навчальних прогалин у знаннях здобувачів освіти»,...