Пресцентр
Державна служба якості освіти презентує результати дослідження якості організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах війни, а також проведе обговорення «Як забезпечити якість освітнього процесу?»

Створення власної освітньої програми: поради для директора школи
Освітня програма – один із чинників, що визначає якість освітньої діяльності, та є джерелом інформації під час проведення: ...

Державна служба якості освіти України автоматизує процес визначення ступенів ризику у сфері вищої освіти
З 2021 року визначення ступеня ризику у сфері вищої освіти здійснюватиметься в Єдиній державній електронній базі з питань освіти,...

ТОП-критерії якості освіти в школі: ключові компетентності, всебічний розвиток дитини, цікаві уроки
2 березня 2021 року Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК взяв участь у засіданні колегії Міністерства...

Заклади освіти працюватимуть в умовах адаптивного карантину з 24 лютого до 30 квітня 2021 року
З 24 лютого до 30 квітня 2021 року в Україні запроваджено адаптивний карантин з відповідним поділом територій на чотири рівні...

Публічний звіт голови Державної служби якості освіти України Руслана Гурака за 2020 рік
19 лютого 2021 року відбувся публічний звіт голови Державної служби якості освіти України. У своєму виступі Руслан ГУРАК...

Нова типова освітня програма дає можливість продовжувати підвищення якості базової середньої освіти
19 лютого 2021 року Міністерство освіти і науки України затвердило Типову освітню програму для 5-9 класів закладів загальної...

Руслан ГУРАК: Задля організації освітнього процесу в школах, задоволення потреб дітей заклади освіти і громади повинні мати дієві інструменти
9 лютого 2021 року Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК брав участь у Партнерському форумі «Освіта України...

Самооцінювання школи: чекліст на початок ІІ семестру
Самооцінювання — важлива складова функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у школі. Воно допомагає...

Абетка для директора
Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти (К., 2020).