• Головна /
  • Пресцентр /
  • Позашкільна освіта в умовах воєнного стану: у Київській області організовано круглий стіл

Позашкільна освіта в умовах воєнного стану: у Київській області організовано круглий стіл

16 серпня 2022 року Державною службою якості освіти України та управлінням Служби у Київській області, за підтримки Міжнародної асоціації позашкільної освіти, організовано круглий стіл на тему: «Позашкільна освіта в умовах воєнного стану: безпечне освітнє середовище як складова розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти», який відбувся на базі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

У вітальному слові до учасників заходу Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, зазначив, що формування безпечного освітнього середовища, оновлення форм і методів роботи з дітьми та молоддю набувають особливої актуальності для закладів позашкільної освіти у зв’язку з безпековою ситуацією. Державна служба якості освіти України відкрита до співпраці, обговорення актуальних викликів й готова допомагати закладам з адаптацією до нових умов.

Учасники заходу обговорили низку питань, зокрема:

  • формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти;
  • досвід становлення системи забезпечення якості освіти у позашкіллі;
  • особливості роботи позашкілля в умовах воєнного стану;
  • створення партнерської взаємодії між закладами освіти у громадах.

Під час заходу представниками Служби представлено оновлені методичні рекомендації закладам позашкільної освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, доповнені інструментарієм для самооцінювання освітніх і управлінських процесів.

Інструментарій дає змогу:

  • зібрати інформацію, необхідну для аналізу освітнього й управлінського процесів;
  • розробити алгоритми постійного вдосконалення, орієнтуючись на критерії та індикатори, запропоновані Службою.

Дотримуючись порад, розроблених Службою, заклад освіти отримує орієнтовну шкалу,  за якою може оцінити рівень якості власної освітньої та управлінської діяльності, визначити та, за потреби, скоригувати шляхи подальшого розвитку і вдосконалення. Крім того, зміст рекомендацій можна адаптувати до потреб кожного закладу, з урахуванням особливостей його діяльності.

У заході взяли участь представники Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Міжнародної асоціації позашкільної освіти, директори, заступники директорів закладів позашкільної освіти, заступники керівників з виховної роботи закладів загальної середньої освіти Київської області.

Позашкільна освіта в умовах воєнного стану: у Київській області організовано круглий стіл
16 серпня 2022 року Державною службою якості освіти України та управлінням Служби у Київській області, за підтримки Міжнародної асоціації позашкільної освіти, організовано круглий стіл на тему: «Позашкільна освіта в умовах воєнного стану: безпечне освітнє середовище як складова розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти», який відбувся на базі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

У вітальному слові до учасників заходу Іван ЮРІЙЧУК, заступник голови Служби, зазначив, що формування безпечного освітнього середовища, оновлення форм і методів роботи з дітьми та молоддю набувають особливої актуальності для закладів позашкільної освіти у зв’язку з безпековою ситуацією. Державна служба якості освіти України відкрита до співпраці, обговорення актуальних викликів й готова допомагати закладам з адаптацією до нових умов.

Учасники заходу обговорили низку питань, зокрема:

  • формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти;
  • досвід становлення системи забезпечення якості освіти у позашкіллі;
  • особливості роботи позашкілля в умовах воєнного стану;
  • створення партнерської взаємодії між закладами освіти у громадах.

Під час заходу представниками Служби представлено оновлені методичні рекомендації закладам позашкільної освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, доповнені інструментарієм для самооцінювання освітніх і управлінських процесів.

Інструментарій дає змогу:

  • зібрати інформацію, необхідну для аналізу освітнього й управлінського процесів;
  • розробити алгоритми постійного вдосконалення, орієнтуючись на критерії та індикатори, запропоновані Службою.

Дотримуючись порад, розроблених Службою, заклад освіти отримує орієнтовну шкалу,  за якою може оцінити рівень якості власної освітньої та управлінської діяльності, визначити та, за потреби, скоригувати шляхи подальшого розвитку і вдосконалення. Крім того, зміст рекомендацій можна адаптувати до потреб кожного закладу, з урахуванням особливостей його діяльності.

У заході взяли участь представники Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, Міжнародної асоціації позашкільної освіти, директори, заступники директорів закладів позашкільної освіти, заступники керівників з виховної роботи закладів загальної середньої освіти Київської області.

Перейти до вмісту