Половина сертифікованих учителів залучена до процесів забезпечення якості освіти

Більше половини сертифікованих учителів 2020-2021-го і повторно у 2022 році беруть участь у процесах забезпечення якості освіти:
- 51% вивчали практичний досвід під час сертифікації;
- 5% долучались до інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти;
- 2% брали участь в експертизі навчальної літератури та навчальних програм.
Одним із напрямів діяльності сертифікованих вчителів є поширення власного педагогічного досвіду, інноваційних методик та технологій навчання. Найчастіше сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід як координатори професійних спільнот та наставники/супервізори:
Основними каналами демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів стали електронні освітні платформи (61%) та публікації на сайті закладу освіти (51%):
Серед учителів, які не поширюють власний педагогічний досвід (23%), основними причинами стали:
- брак часу (74%);
- відсутність мотивації (28%);
- відсутність матеріального/морального заохочення (26%);
- відсутність матеріально-технічних можливостей (19%);
- недостатня підтримка керівництва закладу освіти (19%);
- недостатня підтримка педагогічного колективу (11%).
72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти, зокрема:
Крім того, планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями:

Більше половини сертифікованих учителів 2020-2021-го і повторно у 2022 році беруть участь у процесах забезпечення якості освіти:
- 51% вивчали практичний досвід під час сертифікації;
- 5% долучались до інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти;
- 2% брали участь в експертизі навчальної літератури та навчальних програм.
Одним із напрямів діяльності сертифікованих вчителів є поширення власного педагогічного досвіду, інноваційних методик та технологій навчання. Найчастіше сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід як координатори професійних спільнот та наставники/супервізори:
Основними каналами демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів стали електронні освітні платформи (61%) та публікації на сайті закладу освіти (51%):
Серед учителів, які не поширюють власний педагогічний досвід (23%), основними причинами стали:
- брак часу (74%);
- відсутність мотивації (28%);
- відсутність матеріального/морального заохочення (26%);
- відсутність матеріально-технічних можливостей (19%);
- недостатня підтримка керівництва закладу освіти (19%);
- недостатня підтримка педагогічного колективу (11%).
72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти, зокрема:
Крім того, планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями: