• Головна /
  • Пресцентр /
  • Половина сертифікованих учителів залучена до процесів забезпечення якості освіти

Половина сертифікованих учителів залучена до процесів забезпечення якості освіти

Державна служба якості освіти провела моніторингове дослідження щодо залученості вчителів початкових класів, сертифікованих протягом 2020-2022 років, до процесів забезпечення якості освіти. В опитуванні взяли участь 2632 вчителів (85% від усіх сертифікованих).

Більше половини сертифікованих учителів 2020-2021-го і повторно у 2022 році беруть участь у процесах забезпечення якості освіти:

  • 51% вивчали практичний досвід під час сертифікації;
  • 5% долучались до інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти;
  • 2% брали участь в експертизі навчальної літератури та навчальних програм.

Одним із напрямів діяльності сертифікованих вчителів є поширення власного педагогічного досвіду, інноваційних методик та технологій навчання. Найчастіше сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід як координатори професійних спільнот та наставники/супервізори:

Як сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід

Основними каналами демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів стали електронні освітні платформи (61%) та публікації на сайті закладу освіти (51%):

Основні канали демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів

Серед учителів, які не поширюють власний педагогічний досвід (23%), основними причинами стали:

  • брак часу (74%);
  • відсутність мотивації (28%);
  • відсутність матеріального/морального заохочення (26%);
  • відсутність матеріально-технічних можливостей (19%);
  • недостатня підтримка керівництва закладу освіти (19%);
  • недостатня підтримка педагогічного колективу (11%).

72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти, зокрема:

72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти

Крім того, планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями:

планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями

Половина сертифікованих учителів залучена до процесів забезпечення якості освіти
Державна служба якості освіти провела моніторингове дослідження щодо залученості вчителів початкових класів, сертифікованих протягом 2020-2022 років, до процесів забезпечення якості освіти. В опитуванні взяли участь 2632 вчителів (85% від усіх сертифікованих).

Більше половини сертифікованих учителів 2020-2021-го і повторно у 2022 році беруть участь у процесах забезпечення якості освіти:

  • 51% вивчали практичний досвід під час сертифікації;
  • 5% долучались до інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти;
  • 2% брали участь в експертизі навчальної літератури та навчальних програм.

Одним із напрямів діяльності сертифікованих вчителів є поширення власного педагогічного досвіду, інноваційних методик та технологій навчання. Найчастіше сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід як координатори професійних спільнот та наставники/супервізори:

Як сертифіковані вчителі поширювали власний педагогічний досвід

Основними каналами демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів стали електронні освітні платформи (61%) та публікації на сайті закладу освіти (51%):

Основні канали демонстрації власних педагогічних надбань для сертифікованих учителів

Серед учителів, які не поширюють власний педагогічний досвід (23%), основними причинами стали:

  • брак часу (74%);
  • відсутність мотивації (28%);
  • відсутність матеріального/морального заохочення (26%);
  • відсутність матеріально-технічних можливостей (19%);
  • недостатня підтримка керівництва закладу освіти (19%);
  • недостатня підтримка педагогічного колективу (11%).

72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти, зокрема:

72% вчителів, які вперше проходили сертифікацію у 2022 році, планують долучатися до різних процесів забезпечення якості освіти

Крім того, планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями:

планують співпрацювати з різними суб’єктами освітньої діяльності/інституціями

Перейти до вмісту