Освітні втрати та здобутки в початковій школі за період пандемії COVID-19

За показниками міжнародних досліджень, зміни, яких зазнала сфера освіти в умовах складної епідеміологічної ситуації, є наймасштабнішими в історії людства. Адже близько 95% здобувачів освіти всього світу відчули їх на собі, а наслідки аналізуватимуться ще не один рік.
Поширити

Державна служба якості освіти України продовжує вивчати думки та враження учнів, батьків, педагогів і директорів закладів освіти про навчання під час карантинних обмежень. 3 лютого 2022 року Служба та її територіальні органи провели круглий стіл щодо оцінювання освітніх втрат в початковій школі під час пандемії COVID-19. До активного обговорення нових викликів долучилися сертифіковані вчителі, освітні експерти з шести областей: Вінницької, Дніпропетровської, Львівської Київської, Полтавської та Чернігівської.

Упродовж заходу учасники ознайомилися з міжнародними підходами до оцінювання освітніх втрат за наслідками коронавірусної інфекції, а також  поділилися власним досвідом роботи у форматі дистанційного навчання.

Освітні втрати та здобутки в початковій школі за період пандемії COVID-19
За показниками міжнародних досліджень, зміни, яких зазнала сфера освіти в умовах складної епідеміологічної ситуації, є наймасштабнішими в історії людства. Адже близько 95% здобувачів освіти всього світу відчули їх на собі, а наслідки аналізуватимуться ще не один рік.

Державна служба якості освіти України продовжує вивчати думки та враження учнів, батьків, педагогів і директорів закладів освіти про навчання під час карантинних обмежень. 3 лютого 2022 року Служба та її територіальні органи провели круглий стіл щодо оцінювання освітніх втрат в початковій школі під час пандемії COVID-19. До активного обговорення нових викликів долучилися сертифіковані вчителі, освітні експерти з шести областей: Вінницької, Дніпропетровської, Львівської Київської, Полтавської та Чернігівської.

Упродовж заходу учасники ознайомилися з міжнародними підходами до оцінювання освітніх втрат за наслідками коронавірусної інфекції, а також  поділилися власним досвідом роботи у форматі дистанційного навчання.