Освітні втрати на Кіровоградщині: причини й шляхи подолання
6 вересня 2024 року на телеканалі «Суспільне. Кропивницький» Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, розповіла в інтерв’ю про:
- освітні втрати за роки повномасштабної війни та шляхи їх подолання;
- чинники, що впливають на освітні втрати та якість освіти в цілому;
- виклики, що потребують першочергового реагування;
- тенденції у зміні м’яких навичок та психоемоційного стану учнів;
- зв’язок між соціально-емоційними навичками та результатами навчання;
- важливість проведення моніторингових досліджень з питань якості освіти.
Лілія СИНЧУК звернула увагу, що освітні втрати мають накопичувальний ефект. Втрачене сьогодні призведе до ще більших втрат у майбутньому як для окремої дитини, так і для суспільства загалом. Для подолання освітніх втрат потрібні консолідовані рішення, які об’єднають всі зацікавлені сторони: освітянську спільноту, батьків, засновників. Тому моніторингові дослідження, розроблення та впровадження механізмів компенсації освітніх втрат має бути одним із пріоритетних напрямків задля розвитку успішної особистості, гідного громадянина нашої країни.
6 вересня 2024 року на телеканалі «Суспільне. Кропивницький» Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, розповіла в інтерв’ю про:
- освітні втрати за роки повномасштабної війни та шляхи їх подолання;
- чинники, що впливають на освітні втрати та якість освіти в цілому;
- виклики, що потребують першочергового реагування;
- тенденції у зміні м’яких навичок та психоемоційного стану учнів;
- зв’язок між соціально-емоційними навичками та результатами навчання;
- важливість проведення моніторингових досліджень з питань якості освіти.
Лілія СИНЧУК звернула увагу, що освітні втрати мають накопичувальний ефект. Втрачене сьогодні призведе до ще більших втрат у майбутньому як для окремої дитини, так і для суспільства загалом. Для подолання освітніх втрат потрібні консолідовані рішення, які об’єднають всі зацікавлені сторони: освітянську спільноту, батьків, засновників. Тому моніторингові дослідження, розроблення та впровадження механізмів компенсації освітніх втрат має бути одним із пріоритетних напрямків задля розвитку успішної особистості, гідного громадянина нашої країни.