Освітні втрати на Кіровоградщині: причини й шляхи подолання

Поширити

6 вересня 2024 року на телеканалі «Суспільне. Кропивницький» Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, розповіла в інтерв’ю про:

  • освітні втрати за роки повномасштабної війни та шляхи їх подолання;
  • чинники, що впливають на освітні втрати та якість освіти в цілому;
  • виклики, що потребують першочергового реагування;
  • тенденції у зміні м’яких навичок та психоемоційного стану учнів;
  • зв’язок між соціально-емоційними навичками та результатами навчання;
  • важливість проведення моніторингових досліджень з питань якості освіти.

Лілія СИНЧУК звернула увагу, що освітні втрати мають накопичувальний ефект. Втрачене сьогодні призведе до ще більших втрат у майбутньому як для окремої дитини, так і для суспільства загалом. Для подолання освітніх втрат потрібні консолідовані рішення, які об’єднають всі зацікавлені сторони: освітянську спільноту, батьків, засновників. Тому моніторингові дослідження, розроблення та впровадження механізмів компенсації освітніх втрат має бути одним із пріоритетних напрямків задля розвитку успішної особистості, гідного громадянина нашої країни.

Освітні втрати на Кіровоградщині: причини й шляхи подолання

6 вересня 2024 року на телеканалі «Суспільне. Кропивницький» Лілія СИНЧУК, начальниця управління Державної служби якості освіти у Кіровоградській області, розповіла в інтерв’ю про:

  • освітні втрати за роки повномасштабної війни та шляхи їх подолання;
  • чинники, що впливають на освітні втрати та якість освіти в цілому;
  • виклики, що потребують першочергового реагування;
  • тенденції у зміні м’яких навичок та психоемоційного стану учнів;
  • зв’язок між соціально-емоційними навичками та результатами навчання;
  • важливість проведення моніторингових досліджень з питань якості освіти.

Лілія СИНЧУК звернула увагу, що освітні втрати мають накопичувальний ефект. Втрачене сьогодні призведе до ще більших втрат у майбутньому як для окремої дитини, так і для суспільства загалом. Для подолання освітніх втрат потрібні консолідовані рішення, які об’єднають всі зацікавлені сторони: освітянську спільноту, батьків, засновників. Тому моніторингові дослідження, розроблення та впровадження механізмів компенсації освітніх втрат має бути одним із пріоритетних напрямків задля розвитку успішної особистості, гідного громадянина нашої країни.

Перейти до вмісту