Освіта під час війни: регіональний аспект. Презентовано результати досліджень на державному та регіональному рівні

16 травня 2023 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області Тетяна ОЗЕРОВА у програмі «Акцент» телеканалу МТМ розповіла про результати досліджень організації освітнього процесу в школах на державному і регіональному рівнях, зокрема:
- виклики організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, що розташовані в зоні активних бойових дій;
- освітні втрати та компенсаторні заходи;
- доступність дистанційної освіти і стан здоров’я учнів.
Очільниця Управління зауважила, що в умовах війни дистанційне навчання є єдиною доступною формою здобуття освіти. Майже всі заклади освіти з тимчасово окупованих територій переміщенні на підконтрольну Україні територію, використовують класичні форми роботи дистанційних шкіл. Близько 40 % та 30 % учнів/учениць відповідно були вимушені виїхати за кордон чи в інші регіони країни та продовжили навчання в свої школах, або змінили форму здобуття освіти на сімейну (домашню), екстернат. 40% дітей залишились під окупацією і також підтримують дистанційний зв’язок із своїми школами.
Майже 10% здобувачів освіти не мають можливості навчатися онлайн разом із класом у синхронному режимі, навчаються із затримкою у часі, самостійно опрацьовують матеріал. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів.
У школах Запоріжжя лише третина учнів постійно дистанційно навчалися. Головні чинники, які заважали вчитися:
- відключення електроенергії;
- низька швидкість інтернету/вдома та відсутності доступу до інтернету;
- тривоги та втомленість від дистанційного навчання;
- виснаження від перебування у місцях, де не було відповідних умов для навчання.
Повне інтерв’ю тут:

16 травня 2023 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області Тетяна ОЗЕРОВА у програмі «Акцент» телеканалу МТМ розповіла про результати досліджень організації освітнього процесу в школах на державному і регіональному рівнях, зокрема:
- виклики організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, що розташовані в зоні активних бойових дій;
- освітні втрати та компенсаторні заходи;
- доступність дистанційної освіти і стан здоров’я учнів.
Очільниця Управління зауважила, що в умовах війни дистанційне навчання є єдиною доступною формою здобуття освіти. Майже всі заклади освіти з тимчасово окупованих територій переміщенні на підконтрольну Україні територію, використовують класичні форми роботи дистанційних шкіл. Близько 40 % та 30 % учнів/учениць відповідно були вимушені виїхати за кордон чи в інші регіони країни та продовжили навчання в свої школах, або змінили форму здобуття освіти на сімейну (домашню), екстернат. 40% дітей залишились під окупацією і також підтримують дистанційний зв’язок із своїми школами.
Майже 10% здобувачів освіти не мають можливості навчатися онлайн разом із класом у синхронному режимі, навчаються із затримкою у часі, самостійно опрацьовують матеріал. Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів.
У школах Запоріжжя лише третина учнів постійно дистанційно навчалися. Головні чинники, які заважали вчитися:
- відключення електроенергії;
- низька швидкість інтернету/вдома та відсутності доступу до інтернету;
- тривоги та втомленість від дистанційного навчання;
- виснаження від перебування у місцях, де не було відповідних умов для навчання.
Повне інтерв’ю тут: