• Головна /
  • Пресцентр /
  • Онлайн чи офлайн: яку форму організації навчання обирають батьки та вчителі шкіл

Онлайн чи офлайн: яку форму організації навчання обирають батьки та вчителі шкіл

Онлайн чи офлайн: яку форму організації навчання обирають батьки та вчителі шкіл
Державною службою якості освіти України та її територіальними органами 3-8 серпня 2022 року проведено опитування батьків учнів/учениць та вчителів щодо форми організації освітнього процесу з початку 2022/2023 навчального року.

У цілому учасники освітнього процесу готові розпочати офлайн-навчання, якщо дозволятиме безпекова ситуація в країні. Втім що ближче до сходу й півдня України, то більше вчителів та батьків схильні до онлайн-навчання. Натомість у Закарпатській області 56% респондентів готові відвідувати школу, що є найвищим показником у розрізі областей.

Важливою є активна позиція адміністрації закладу освіти щодо організації безпечного освітнього середовища. На думку 76% батьків та 86% вчителів необхідною умовою для відновлення освітнього процесу в офлайн-форматі є створення надійних укриттів (бомбосховищ). Водночас батьки й учителі визнають, що школа не може повністю гарантувати ані безпеку дітей, ані працівників.

Отже, до вибору форми організації освітнього процесу потрібно підходити індивідуально, враховуючи різні безпекові умови у кожному регіоні.

З огляду на отримані та інші аналітичні дані Служба підготувала рекомендації керівникам і засновникам закладів освіти, що представлені у звіті.

Онлайн чи офлайн: яку форму організації навчання обирають батьки та вчителі шкіл
Онлайн чи офлайн: яку форму організації навчання обирають батьки та вчителі шкіл
Державною службою якості освіти України та її територіальними органами 3-8 серпня 2022 року проведено опитування батьків учнів/учениць та вчителів щодо форми організації освітнього процесу з початку 2022/2023 навчального року.

У цілому учасники освітнього процесу готові розпочати офлайн-навчання, якщо дозволятиме безпекова ситуація в країні. Втім що ближче до сходу й півдня України, то більше вчителів та батьків схильні до онлайн-навчання. Натомість у Закарпатській області 56% респондентів готові відвідувати школу, що є найвищим показником у розрізі областей.

Важливою є активна позиція адміністрації закладу освіти щодо організації безпечного освітнього середовища. На думку 76% батьків та 86% вчителів необхідною умовою для відновлення освітнього процесу в офлайн-форматі є створення надійних укриттів (бомбосховищ). Водночас батьки й учителі визнають, що школа не може повністю гарантувати ані безпеку дітей, ані працівників.

Отже, до вибору форми організації освітнього процесу потрібно підходити індивідуально, враховуючи різні безпекові умови у кожному регіоні.

З огляду на отримані та інші аналітичні дані Служба підготувала рекомендації керівникам і засновникам закладів освіти, що представлені у звіті.

Перейти до вмісту