• Головна /
  • Пресцентр /
  • Олександр ЯКИМЕНКО: Якісною школу роблять цінності, що об’єднують громаду у спільній меті

Олександр ЯКИМЕНКО: Якісною школу роблять цінності, що об’єднують громаду у спільній меті

14 квітня 2021 року відбувся онлайн-круглий стіл «Якісна школа: готовність та спроможність до змін», організований управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області спільно із Чернігівським регіональним відділенням Асоціації міст України.

«Що робить школу якісною? Це цінності, які об’єднують директора школи, учителів, дітей та їхніх батьків, громаду загалом у спільній меті до якісної освіти. Тут важливу роль відіграє директор школи: від нього залежить перший крок у підвищенні якості освітньої діяльності. Як він підтримує вчителів у їхньому розвитку, як працює над покращенням освітнього середовища, взаємодіє із засновником щодо вдосконалення матеріально-технічної бази, облаштування дружньої до дітей школи, — це мінімальний перелік завдань у зоні відповідальності директора», — зазначив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник голови Державної служби якості освіти України.

Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби у Чернігівській області, повідомила, що в області функціонує 472 заклади загальної середньої освіти, з яких половина розробили й затвердили положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Інституційний аудит відбувся у шести школах і ще в 12-ти очікується.

Завдяки Інтерактивній карті освітнього простору Чернігівщини громади мають змогу скоординовано формувати дієву мережу закладів освіти, створювати умови для надання якісних освітніх послуг, підвезення учнів, покращувати матеріально-технічну базу, мотивувати вчителів тощо.

Михайло ЛИТВИН, виконавчий директор Чернігівського регіонального відділення Асоціації міст України, поінформував про Меморандум про співробітництво між Асоціацією міст України та Міністерством цифрової трансформації України, спрямований, зокрема, на подолання цифрової освітньої нерівності та надання вчителям, учням всеохопного доступу до навчальних ресурсів.

У Чернігівській області переважає сільська місцевість, де функціонують здебільшого малокомплектні школи. Та все ж учасники зустрічі запевнили, що підвищувати якість освітньої діяльності можливо, якщо громади працюватимуть системно, згуртовано і цілеспрямовано.

Олександр ЯКИМЕНКО: Якісною школу роблять цінності, що об’єднують громаду у спільній меті
14 квітня 2021 року відбувся онлайн-круглий стіл «Якісна школа: готовність та спроможність до змін», організований управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області спільно із Чернігівським регіональним відділенням Асоціації міст України.

«Що робить школу якісною? Це цінності, які об’єднують директора школи, учителів, дітей та їхніх батьків, громаду загалом у спільній меті до якісної освіти. Тут важливу роль відіграє директор школи: від нього залежить перший крок у підвищенні якості освітньої діяльності. Як він підтримує вчителів у їхньому розвитку, як працює над покращенням освітнього середовища, взаємодіє із засновником щодо вдосконалення матеріально-технічної бази, облаштування дружньої до дітей школи, — це мінімальний перелік завдань у зоні відповідальності директора», — зазначив Олександр ЯКИМЕНКО, перший заступник голови Державної служби якості освіти України.

Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби у Чернігівській області, повідомила, що в області функціонує 472 заклади загальної середньої освіти, з яких половина розробили й затвердили положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Інституційний аудит відбувся у шести школах і ще в 12-ти очікується.

Завдяки Інтерактивній карті освітнього простору Чернігівщини громади мають змогу скоординовано формувати дієву мережу закладів освіти, створювати умови для надання якісних освітніх послуг, підвезення учнів, покращувати матеріально-технічну базу, мотивувати вчителів тощо.

Михайло ЛИТВИН, виконавчий директор Чернігівського регіонального відділення Асоціації міст України, поінформував про Меморандум про співробітництво між Асоціацією міст України та Міністерством цифрової трансформації України, спрямований, зокрема, на подолання цифрової освітньої нерівності та надання вчителям, учням всеохопного доступу до навчальних ресурсів.

У Чернігівській області переважає сільська місцевість, де функціонують здебільшого малокомплектні школи. Та все ж учасники зустрічі запевнили, що підвищувати якість освітньої діяльності можливо, якщо громади працюватимуть системно, згуртовано і цілеспрямовано.

Перейти до вмісту