• Головна /
  • Пресцентр /
  • Олександр ЯКИМЕНКО: Безбар’єрність має стати суспільною нормою як складова якісної доступної освіти

Олександр ЯКИМЕНКО: Безбар’єрність має стати суспільною нормою як складова якісної доступної освіти

08 лютого 2022 року Державна служба якості освіти України та її 25 територіальних органів в областях провели тренінг щодо комунікації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Поширити

«Рівний доступ до якісної освіти та право громадянина на освіту — пріоритет Служби і держави в цілому, одна зі складових на шляху створення безбар’єрного простору в Україні. Команда Служби готова всіляко підтримувати громади, керівників закладів освіти для забезпечення рівних можливостей усіх суспільних груп на здобуття якісної освіти, самореалізації, розвитку здібностей та реалізації потенціалу. Безбар’єрність має стати суспільною нормою, а наше спільне завдання — реалізувати його», — зазначив перший заступник голови Служби Олександр ЯКИМЕНКО.

У ході тренінгу презентовано особливості державної політики у цій сфері та план заходів з упровадження безбар’єрності в Україні, що передбачають створення суспільства без обмежень, в якому гарантуються рівні права та можливості для всіх людей у самореалізації, зайнятості, пересуванні, сервісах, здобутті освіти, спілкуванні, дозвіллі, розвитку.

Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні, представлена тренерками заходу Оксаною ЗБІТНЄВОЮ та Світланою СУДАК, визначає поняття «безбар’єрність» як забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності й виокремлює такі шість напрямів:

  • фізична;
  • інформаційна;
  • цифрова;
  • освітня;
  • суспільно-громадська;
  • економічна.

Учасники заходу звернули увагу на актуальність освітньої безбар’єрності, адже одним зі стратегічних пріоритетів діяльності Служби визначено захист прав здобувачів освіти на доступну якісну освіту, що реалізується шляхом надання можливості для навчання всім громадянам незалежно від віку та стану здоров’я, шляхом формування інклюзивного й доступного освітнього середовища, в якому кожен може навчатися протягом життя.

Олександр ЯКИМЕНКО: Безбар’єрність має стати суспільною нормою як складова якісної доступної освіти
08 лютого 2022 року Державна служба якості освіти України та її 25 територіальних органів в областях провели тренінг щодо комунікації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

«Рівний доступ до якісної освіти та право громадянина на освіту — пріоритет Служби і держави в цілому, одна зі складових на шляху створення безбар’єрного простору в Україні. Команда Служби готова всіляко підтримувати громади, керівників закладів освіти для забезпечення рівних можливостей усіх суспільних груп на здобуття якісної освіти, самореалізації, розвитку здібностей та реалізації потенціалу. Безбар’єрність має стати суспільною нормою, а наше спільне завдання — реалізувати його», — зазначив перший заступник голови Служби Олександр ЯКИМЕНКО.

У ході тренінгу презентовано особливості державної політики у цій сфері та план заходів з упровадження безбар’єрності в Україні, що передбачають створення суспільства без обмежень, в якому гарантуються рівні права та можливості для всіх людей у самореалізації, зайнятості, пересуванні, сервісах, здобутті освіти, спілкуванні, дозвіллі, розвитку.

Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні, представлена тренерками заходу Оксаною ЗБІТНЄВОЮ та Світланою СУДАК, визначає поняття «безбар’єрність» як забезпечення безперешкодного доступу всіх груп населення до різних сфер життєдіяльності й виокремлює такі шість напрямів:

  • фізична;
  • інформаційна;
  • цифрова;
  • освітня;
  • суспільно-громадська;
  • економічна.

Учасники заходу звернули увагу на актуальність освітньої безбар’єрності, адже одним зі стратегічних пріоритетів діяльності Служби визначено захист прав здобувачів освіти на доступну якісну освіту, що реалізується шляхом надання можливості для навчання всім громадянам незалежно від віку та стану здоров’я, шляхом формування інклюзивного й доступного освітнього середовища, в якому кожен може навчатися протягом життя.