• Головна /
  • Пресцентр /
  • Оцінювання якості освіти та перебігу навчання у спеціальних школах: досвід Чеської Республіки

Оцінювання якості освіти та перебігу навчання у спеціальних школах: досвід Чеської Республіки

20 вересня 2021 року відбувся міжнародний онлайн-вебінар «Оцінювання якості освіти та перебігу навчання у спеціальних школах: досвід Чеської Республіки»

Зі вступним словом до учасників заходу звернувся директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Юрій Вергун.

Їтка Кржіжкова та Роман Крейчі, шкільні інспектори Чеської шкільної інспекції Плзеньського інспекторату, розкрили особливості функціонування системи спеціальної освіти у Чеській Республіці.

Спікери вебінару ознайомили глядачів з відмінностями спеціальних шкіл у порівнянні зі звичайними, до яких належать:

  • збільшена кількість навчальних годин;
  • скорочені уроки;
  • менша кількість учнів у класах;
  • орієнтація на практичні навички;
  • індивідуальний підхід;

Крім того, акцентовано увагу на критеріях оцінювання інклюзивної освіти. Джерела та засоби з’ясування інформації про навчання учнів зі спеціальними освітніми потребами містять чотири складові:

  • шкільна консультація;
  • рекомендація освітніх консультативних інституцій;
  • документи учнів зі спеціальними освітніми потребами;
  • зміст індивідуального навчального плану.

Вебінар відбувся в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією, за підтримки Чеської агенції розвитку.

Оцінювання якості освіти та перебігу навчання у спеціальних школах: досвід Чеської Республіки
20 вересня 2021 року відбувся міжнародний онлайн-вебінар «Оцінювання якості освіти та перебігу навчання у спеціальних школах: досвід Чеської Республіки»

Зі вступним словом до учасників заходу звернувся директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України Юрій Вергун.

Їтка Кржіжкова та Роман Крейчі, шкільні інспектори Чеської шкільної інспекції Плзеньського інспекторату, розкрили особливості функціонування системи спеціальної освіти у Чеській Республіці.

Спікери вебінару ознайомили глядачів з відмінностями спеціальних шкіл у порівнянні зі звичайними, до яких належать:

  • збільшена кількість навчальних годин;
  • скорочені уроки;
  • менша кількість учнів у класах;
  • орієнтація на практичні навички;
  • індивідуальний підхід;

Крім того, акцентовано увагу на критеріях оцінювання інклюзивної освіти. Джерела та засоби з’ясування інформації про навчання учнів зі спеціальними освітніми потребами містять чотири складові:

  • шкільна консультація;
  • рекомендація освітніх консультативних інституцій;
  • документи учнів зі спеціальними освітніми потребами;
  • зміст індивідуального навчального плану.

Вебінар відбувся в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією, за підтримки Чеської агенції розвитку.

Перейти до вмісту