Нові рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів

Міністерство освіти і науки України затвердило рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, а також розробило спільно з Українським інститутом розвитку освіти методичні рекомендації «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».

Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти визначені як одні зі складників внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Систему оцінювання результатів навчання учнів вивчають експерти під час проведення інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти та включають результати її аналізу у висновки й рекомендації.

Відтак, ураховуючи зміст нових рекомендацій, педагогічні колективи можуть запланувати аналіз своїх систем оцінювання результатів навчання учнів у ході самооцінювання управлінського та освітнього процесів. У пригоді стануть рекомендації щодо побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора».

Нові рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів
Міністерство освіти і науки України затвердило рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, а також розробило спільно з Українським інститутом розвитку освіти методичні рекомендації «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами».

Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти визначені як одні зі складників внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Систему оцінювання результатів навчання учнів вивчають експерти під час проведення інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти та включають результати її аналізу у висновки й рекомендації.

Відтак, ураховуючи зміст нових рекомендацій, педагогічні колективи можуть запланувати аналіз своїх систем оцінювання результатів навчання учнів у ході самооцінювання управлінського та освітнього процесів. У пригоді стануть рекомендації щодо побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора».

Перейти до вмісту