Нові рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти визначені як одні зі складників внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Систему оцінювання результатів навчання учнів вивчають експерти під час проведення інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти та включають результати її аналізу у висновки й рекомендації.
Відтак, ураховуючи зміст нових рекомендацій, педагогічні колективи можуть запланувати аналіз своїх систем оцінювання результатів навчання учнів у ході самооцінювання управлінського та освітнього процесів. У пригоді стануть рекомендації щодо побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора».
Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти визначені як одні зі складників внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Систему оцінювання результатів навчання учнів вивчають експерти під час проведення інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти та включають результати її аналізу у висновки й рекомендації.
Відтак, ураховуючи зміст нових рекомендацій, педагогічні колективи можуть запланувати аналіз своїх систем оцінювання результатів навчання учнів у ході самооцінювання управлінського та освітнього процесів. У пригоді стануть рекомендації щодо побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора».