Невідкладна психосоціальна підтримка для учнів та шкільних вчителів – стартував новий проєкт
Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» розпочали реалізацію проєкту «Safe Space – Невідкладна психосоціальна підтримка учнів та шкільних вчителів».
«З початку повномасштабної війни в Україні змусила мільйони українців залишити власні домівки. За кордон виїхали близько 700 тис. учнів та 25 тис. вчителів. Відтак надважливим питанням сьогодні є всебічна підтримка педагогів під час роботи з дітьми, а особливо психосоціальна. Цей проєкт дозволить навчити вчителів прийомам, методам роботи з учнями, які постраждали від збройної агресії», – зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК.
Процес впровадження проєкту включає чотири етапи, що триватимуть до серпня 2022 року:
- Відбір кандидатів на ролі тренерів.
- Навчання тренерів за програмою «Безпечний простір».
- Одноденні тренінги для вчителів, які виявили бажання взяти участь у проєкті.
- Підсумкові вебінари.
Навчання українських вчителів психосоціальним методикам долання стресу та зміцнення стійкості для забезпечення психосоціальної підтримки постраждалих школярів в Україні проводитиметься командою високваліфікованих тренерів Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Проєкт реалізується за підтримки Австрійської агенції з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти.
Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» розпочали реалізацію проєкту «Safe Space – Невідкладна психосоціальна підтримка учнів та шкільних вчителів».
«З початку повномасштабної війни в Україні змусила мільйони українців залишити власні домівки. За кордон виїхали близько 700 тис. учнів та 25 тис. вчителів. Відтак надважливим питанням сьогодні є всебічна підтримка педагогів під час роботи з дітьми, а особливо психосоціальна. Цей проєкт дозволить навчити вчителів прийомам, методам роботи з учнями, які постраждали від збройної агресії», – зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК.
Процес впровадження проєкту включає чотири етапи, що триватимуть до серпня 2022 року:
- Відбір кандидатів на ролі тренерів.
- Навчання тренерів за програмою «Безпечний простір».
- Одноденні тренінги для вчителів, які виявили бажання взяти участь у проєкті.
- Підсумкові вебінари.
Навчання українських вчителів психосоціальним методикам долання стресу та зміцнення стійкості для забезпечення психосоціальної підтримки постраждалих школярів в Україні проводитиметься командою високваліфікованих тренерів Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Проєкт реалізується за підтримки Австрійської агенції з питань міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти.