• Головна /
  • Пресцентр /
  • Моніторинг якості освіти в школі під час війни: інструментарій подолання втрат результатів навчання

Моніторинг якості освіти в школі під час війни: інструментарій подолання втрат результатів навчання

Моніторинг якості освіти в школі під час війни: інструментарій подолання втрат результатів навчання
9 березня 2023 року Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області спільно з ініціативою «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) провели онлайн-семінар «Моніторинг якості освіти в школі під час війни».

«До початку повномасштабної війни головним інструментом, що давав можливість комплексно оцінити рівень якості освітньої діяльності, був інституційний аудит. Нині інституційні аудити призупинено. Але ми маємо отримувати зворотний зв’язок від закладів освіти щодо реалізації освітньої політики. Тому Державна служба якості освіти наразі фокусується на проведенні моніторингових досліджень», — наголосив у вітальному слові Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Про моніторинг якості освіти в школі під час війни розповіла Олена ЛІННІК, докторка педагогічних наук, експертка ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). Вона зауважила на актуальності оцінювання якості освіти, інструментарії діагностики прогалин у навчанні, втрат у результатах навчання та компенсаторних заходів для учнів.

У заході взяли участь понад 700 освітян: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Київській, Одеській, Запорізькій областях, директори та їхні заступники, завідувачі філій закладів загальної середньої освіти, керівники й консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, магістранти освітньої програми «Управління закладом освіти» Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Моніторинг якості освіти в школі під час війни: інструментарій подолання втрат результатів навчання
Моніторинг якості освіти в школі під час війни: інструментарій подолання втрат результатів навчання
9 березня 2023 року Управління Державної служби якості освіти у Полтавській області спільно з ініціативою «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) провели онлайн-семінар «Моніторинг якості освіти в школі під час війни».

«До початку повномасштабної війни головним інструментом, що давав можливість комплексно оцінити рівень якості освітньої діяльності, був інституційний аудит. Нині інституційні аудити призупинено. Але ми маємо отримувати зворотний зв’язок від закладів освіти щодо реалізації освітньої політики. Тому Державна служба якості освіти наразі фокусується на проведенні моніторингових досліджень», — наголосив у вітальному слові Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Про моніторинг якості освіти в школі під час війни розповіла Олена ЛІННІК, докторка педагогічних наук, експертка ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe). Вона зауважила на актуальності оцінювання якості освіти, інструментарії діагностики прогалин у навчанні, втрат у результатах навчання та компенсаторних заходів для учнів.

У заході взяли участь понад 700 освітян: представники Державної служби якості освіти України та її територіальних органів у Полтавській, Сумській, Київській, Одеській, Запорізькій областях, директори та їхні заступники, завідувачі філій закладів загальної середньої освіти, керівники й консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників, магістранти освітньої програми «Управління закладом освіти» Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Перейти до вмісту