• Головна /
  • Пресцентр /
  • Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022

Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022

Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022
З 04 квітня до 20 травня 2022 року в Україні відбудеться основний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, призначеного виміряти компетентності 15-річних школярів, які закінчують основну школу.

Провідною галуззю дослідження визначено математику, що, зокрема, через діджиталізацію зазнає істотних змін у різних сферах застосування. На допомогу учасникам PISA-2022 перекладено рамковий документ з математики, в якому охарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності, окреслено її зміст і запропоновано зразки тестових завдань.

Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.

Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022
Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022
З 04 квітня до 20 травня 2022 року в Україні відбудеться основний етап міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022, призначеного виміряти компетентності 15-річних школярів, які закінчують основну школу.

Провідною галуззю дослідження визначено математику, що, зокрема, через діджиталізацію зазнає істотних змін у різних сферах застосування. На допомогу учасникам PISA-2022 перекладено рамковий документ з математики, в якому охарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності, окреслено її зміст і запропоновано зразки тестових завдань.

Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.

Перейти до вмісту