Математична грамотність — ціль міжнародного дослідження якості освіти PISA-2022

Провідною галуззю дослідження визначено математику, що, зокрема, через діджиталізацію зазнає істотних змін у різних сферах застосування. На допомогу учасникам PISA-2022 перекладено рамковий документ з математики, в якому охарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності, окреслено її зміст і запропоновано зразки тестових завдань.
Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.

Провідною галуззю дослідження визначено математику, що, зокрема, через діджиталізацію зазнає істотних змін у різних сферах застосування. На допомогу учасникам PISA-2022 перекладено рамковий документ з математики, в якому охарактеризовано розуміння математики та математичної грамотності, окреслено її зміст і запропоновано зразки тестових завдань.
Державна служба якості освіти інформує про перебіг міжнародного дослідження PISA-2022 на виконання меморандуму про співпрацю та партнерство в межах реалізації окремих заходів, пов’язаних з участю України в PISA. На основі отриманих даних уряди країн мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти та розробити «дорожні карти» необхідних змін.