• Головна /
  • Пресцентр /
  • Критерії оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти

Критерії оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти

Критерії оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти
Державна служба якості освіти доводить до відома перелік критеріїв оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти, що здійснюється експертами.

Оцінювання програм відбувається за такими напрямами:

  1. Структура та зміст освітньо-професійної програми;
  2. Організація прийому на навчання за освітньо-професійною програмою та визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти;
  3. Організація освітнього процесу;
  4. Контрольні заходи, оцінювання програмних результатів навчання здобувачів освіти та академічна доброчесність;
  5. Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми;
  6. Освітнє середовище та матеріальні ресурси;
  7. Внутрішнє забезпечення якості освітньо-професійної програми.

За цими критеріями заклад фахової передвищої освіти також проводить самооцінювання своїх програм. Методична допомога щодо проведення закладом самооцінювання освітніх програм — у додатку 5 до наказу від 06.01.2022 № 13.

24 грудня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України від 01 липня 2021 року № 749 «Про затвердження Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти», згідно з яким здійснення процедури акредитації покладено на Державну службу якості освіти України.

Критерії оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти
Критерії оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти
Державна служба якості освіти доводить до відома перелік критеріїв оцінювання освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти, що здійснюється експертами.

Оцінювання програм відбувається за такими напрямами:

  1. Структура та зміст освітньо-професійної програми;
  2. Організація прийому на навчання за освітньо-професійною програмою та визнання результатів навчання, отриманих в інших закладах освіти;
  3. Організація освітнього процесу;
  4. Контрольні заходи, оцінювання програмних результатів навчання здобувачів освіти та академічна доброчесність;
  5. Кадрове забезпечення реалізації освітньо-професійної програми;
  6. Освітнє середовище та матеріальні ресурси;
  7. Внутрішнє забезпечення якості освітньо-професійної програми.

За цими критеріями заклад фахової передвищої освіти також проводить самооцінювання своїх програм. Методична допомога щодо проведення закладом самооцінювання освітніх програм — у додатку 5 до наказу від 06.01.2022 № 13.

24 грудня 2021 року набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України від 01 липня 2021 року № 749 «Про затвердження Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти», згідно з яким здійснення процедури акредитації покладено на Державну службу якості освіти України.

Перейти до вмісту