Перейти до вмісту

Кейси подолання освітніх втрат: регіональний досвід

Поширити

Ключові напрями підтримки освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти для подолання освітніх втрат обговорені під час онлайн-семінару «Кейси подолання освітніх втрат: регіональний досвід», проведеного 16 січня п. р. Східним міжрегіональним управлінням Державної служби якості освіти спільно з закладами післядипломної педагогічної освіти Донецької, Луганської та Харківської областей.

«Найбільш гострою сьогодні залишається проблема подолання освітніх втрат, оскільки через постійну загрозу безпеці освітній процес для більшості учнів східних областей країни здійснюється у дистанційному форматі. На якість освітнього процесу та результати навчання також впливають зруйнована інфраструктура закладів освіти, психологічний стан учасників освітнього процесу й рівень цифрової підготовки вчителів», – зазначила Світлана ВОЛЬЯНСЬКА, начальник Східного міжрегіонального управління Державної служби якості освіти.

Учасники заходу – керівники закладів освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, спеціалісти місцевих органів управління у сфері освіти – ознайомились з результатами загальнодержавного мініторингового дослідження якості освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, динамікою змін і визначили шляхи оперативного реагування на них.

Регіональний досвід та кейси подолання освітніх втрат представили Галина ЛОМАКІНА, проректор з моніторингу якості освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, та Ольга КАСЬЯНОВА, заступник директора з наукової роботи Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Кейси подолання освітніх втрат: регіональний досвід

Ключові напрями підтримки освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти для подолання освітніх втрат обговорені під час онлайн-семінару «Кейси подолання освітніх втрат: регіональний досвід», проведеного 16 січня п. р. Східним міжрегіональним управлінням Державної служби якості освіти спільно з закладами післядипломної педагогічної освіти Донецької, Луганської та Харківської областей.

«Найбільш гострою сьогодні залишається проблема подолання освітніх втрат, оскільки через постійну загрозу безпеці освітній процес для більшості учнів східних областей країни здійснюється у дистанційному форматі. На якість освітнього процесу та результати навчання також впливають зруйнована інфраструктура закладів освіти, психологічний стан учасників освітнього процесу й рівень цифрової підготовки вчителів», – зазначила Світлана ВОЛЬЯНСЬКА, начальник Східного міжрегіонального управління Державної служби якості освіти.

Учасники заходу – керівники закладів освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, спеціалісти місцевих органів управління у сфері освіти – ознайомились з результатами загальнодержавного мініторингового дослідження якості освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, динамікою змін і визначили шляхи оперативного реагування на них.

Регіональний досвід та кейси подолання освітніх втрат представили Галина ЛОМАКІНА, проректор з моніторингу якості освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, та Ольга КАСЬЯНОВА, заступник директора з наукової роботи Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти.