• Головна /
  • Пресцентр /
  • Інтерв’ю начальниці управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області телеканалу МТМ Запоріжжя у програмі «Акцент»

Інтерв’ю начальниці управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області телеканалу МТМ Запоріжжя у програмі «Акцент»

Поширити

«Компенсаторні заходи з подолання освітніх втрат мають бути спрямовані на компенсацію негативного впливу чинників, які істотно впливають на результати навчання», наголосила Тетяна ОЗЕРОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області під час інтерв’ю в програмі «Акцент» 30 жовтня п.р. на телеканалі МТМ Запоріжжя.

Говорили про:

  • В якому стані зараз наша освіта та як це позначиться на майбутньому?
  • Які чинники впливають на якість освіти ?
  • Що робити і як подолати навчальні втрати?
  • Як допомогти вчителям, учням під час війни справитись з психоемоційними проблемами?
  • Як можна підвищити ефективність навчання в умовах дистанційного навчання?
  • Про роль вчителя в ефективному управлінні педагогічним процесом?
  • Чи потрібна сертифікація під час війни?
  • Який ресурс має бути для подолання освітніх втрат?

Повний запис інтерв’ю нижче

Інтерв’ю начальниці управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області телеканалу МТМ Запоріжжя у програмі «Акцент»

«Компенсаторні заходи з подолання освітніх втрат мають бути спрямовані на компенсацію негативного впливу чинників, які істотно впливають на результати навчання», наголосила Тетяна ОЗЕРОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Запорізькій області під час інтерв’ю в програмі «Акцент» 30 жовтня п.р. на телеканалі МТМ Запоріжжя.

Говорили про:

  • В якому стані зараз наша освіта та як це позначиться на майбутньому?
  • Які чинники впливають на якість освіти ?
  • Що робити і як подолати навчальні втрати?
  • Як допомогти вчителям, учням під час війни справитись з психоемоційними проблемами?
  • Як можна підвищити ефективність навчання в умовах дистанційного навчання?
  • Про роль вчителя в ефективному управлінні педагогічним процесом?
  • Чи потрібна сертифікація під час війни?
  • Який ресурс має бути для подолання освітніх втрат?

Повний запис інтерв’ю нижче

Перейти до вмісту