• Головна /
  • Пресцентр /
  • Інституційний аудит: виклик чи нові можливості / стратегічна освітня сесія для волинської педагогічної спільноти

Інституційний аудит: виклик чи нові можливості / стратегічна освітня сесія для волинської педагогічної спільноти

29 березня 2023 року Державною службою якості освіти України та управлінням Служби у Волинській  області проведено стратегічну освітню сесію «Інституційний аудит: виклик чи нові можливості».

З вітальним словом до учасників заходу звернулась Олена СВЯТЕНКО, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Служби, та підкреслила важливість обговорення теми інституційного аудиту в контексті розуміння його як виклику чи нових можливостей для українських шкіл, акцентувала увагу учасників на процедурі самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладі освіти за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.

Захід поділено на три частини в офлайн та онлайн локаціях.

  1. Інституційний аудит – дієвий інструментарій системи зовнішнього забезпечення якості освіти

Учасники сесії мали можливість почути думки керівників закладів освіти, у яких відбувся інституційний аудит, та висловити власні міркування щодо того, чи був для них інституційний аудит викликом, чи створив нові можливості для розвитку закладу освіти, як рекомендації експертної групи вплинули на стратегію розвитку шкіл і громади в цілому.

 

  1. Самооцінювання – ефективний метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти

Сесія присвячена темі самооцінювання управлінських та освітніх процесів, що є невідʼємною частиною і основою формування ефективної внутрішньої системи забезпечення якості у школі. Як реально і правдиво оцінити роботу закладу освіти? На це запитання дає відповідь самооцінювання – переконані учасники стратегічної сесії.

 

  1. EvaluEd – сучасна цифрова платформа оцінювання освітніх та управлінських процесів

Диджиталізація освіти сьогодні дала чудову можливість перевести процес самооцінювання у цифровий формат. Прийняття ефективних рішень, оптимізація процесів та доступність – все це дає нові можливості під час використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти. На думку користувачів, система забезпечує прозорість, мінімізує дії суб’єктивних чинників, дозволяє відстежувати динаміку та вчасно реагувати на виявлені проблеми, забезпечує  збереження і цифровізацію інформації, дозволяє приймати оперативні виважені управлінські рішення на основі достовірних даних.

Ангеліна КОРЕЦЬ, начальник управління Служби у Волинській області, говорила про систему забезпечення якості освіти та її складові. Адже важливо в закладах освіти не лише вживати сучасні терміни «якість освітньої діяльності» та «якість освіти», а запроваджувати інструментарій системи забезпечення якості освіти: процедуру інституційного аудиту,  формувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, основою якої є   самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

До участі в стратегічній освітній сесії долучилися понад 500 учасників, серед яких – засновники закладів освіти, представники органів управління освітою та структурних підрозділів з питань освіти органів місцевого самоврядування, директори шкіл, освітні експерти, громадські організації, ЗМІ регіону. Учасники були одностайні в думці щодо потреби відновлення процедури інституційного аудиту, адже якість освіти є топпріоритетом сьогодення.

 

Інституційний аудит: виклик чи нові можливості / стратегічна освітня сесія для волинської педагогічної спільноти
29 березня 2023 року Державною службою якості освіти України та управлінням Служби у Волинській  області проведено стратегічну освітню сесію «Інституційний аудит: виклик чи нові можливості».

З вітальним словом до учасників заходу звернулась Олена СВЯТЕНКО, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Служби, та підкреслила важливість обговорення теми інституційного аудиту в контексті розуміння його як виклику чи нових можливостей для українських шкіл, акцентувала увагу учасників на процедурі самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладі освіти за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.

Захід поділено на три частини в офлайн та онлайн локаціях.

  1. Інституційний аудит – дієвий інструментарій системи зовнішнього забезпечення якості освіти

Учасники сесії мали можливість почути думки керівників закладів освіти, у яких відбувся інституційний аудит, та висловити власні міркування щодо того, чи був для них інституційний аудит викликом, чи створив нові можливості для розвитку закладу освіти, як рекомендації експертної групи вплинули на стратегію розвитку шкіл і громади в цілому.

 

  1. Самооцінювання – ефективний метод формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі освіти

Сесія присвячена темі самооцінювання управлінських та освітніх процесів, що є невідʼємною частиною і основою формування ефективної внутрішньої системи забезпечення якості у школі. Як реально і правдиво оцінити роботу закладу освіти? На це запитання дає відповідь самооцінювання – переконані учасники стратегічної сесії.

 

  1. EvaluEd – сучасна цифрова платформа оцінювання освітніх та управлінських процесів

Диджиталізація освіти сьогодні дала чудову можливість перевести процес самооцінювання у цифровий формат. Прийняття ефективних рішень, оптимізація процесів та доступність – все це дає нові можливості під час використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd для оцінювання та самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах загальної середньої освіти. На думку користувачів, система забезпечує прозорість, мінімізує дії суб’єктивних чинників, дозволяє відстежувати динаміку та вчасно реагувати на виявлені проблеми, забезпечує  збереження і цифровізацію інформації, дозволяє приймати оперативні виважені управлінські рішення на основі достовірних даних.

Ангеліна КОРЕЦЬ, начальник управління Служби у Волинській області, говорила про систему забезпечення якості освіти та її складові. Адже важливо в закладах освіти не лише вживати сучасні терміни «якість освітньої діяльності» та «якість освіти», а запроваджувати інструментарій системи забезпечення якості освіти: процедуру інституційного аудиту,  формувати внутрішню систему забезпечення якості освіти, основою якої є   самооцінювання освітніх та управлінських процесів.

До участі в стратегічній освітній сесії долучилися понад 500 учасників, серед яких – засновники закладів освіти, представники органів управління освітою та структурних підрозділів з питань освіти органів місцевого самоврядування, директори шкіл, освітні експерти, громадські організації, ЗМІ регіону. Учасники були одностайні в думці щодо потреби відновлення процедури інституційного аудиту, адже якість освіти є топпріоритетом сьогодення.

 

Перейти до вмісту