• Головна /
  • Пресцентр /
  • Європейський освітній простір об’єднується для розвитку цифрової освіти

Європейський освітній простір об’єднується для розвитку цифрової освіти

25 березня 2021 року Державна служба якості освіти України долучилася до вебінару «Шлях до шкільного успіху та вплив пандемії на інспекційну роботу» Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI).

Під час вебінару представлено ініціативу Європейської Комісії «Шляхи до шкільного успіху» в межах розбудови Європейського освітнього простору до 2025 року. Ініціатива спрямована на інклюзивність шкільної освіти та допомогу учням у:

  • досягненні необхідного рівня оволодіння базовими навичками;
  • здобутті повної загальної середньої освіти;
  • забезпеченні добробуту в школі.

Реагуючи на виклики пандемії, Європейська Комісія схвалила План дій щодо цифрової освіти (2021-2027), у якому визначено два стратегічних пріоритети:

  • сприяти розвитку високоефективної цифрової екосистеми освіти;
  • підвищувати цифрові навички та компетенції для цифрової трансформації.

Щоб виконати свої наміри, Європейська Комісія передбачає розробити, зокрема:

  • рекомендації щодо успішної цифрової освіти та онлайн- і дистанційного навчання для початкової та середньої школи;
  • Європейську систему змісту цифрової освіти;
  • платформу обміну сертифікованими Інтернет-ресурсами для освіти;
  • етичні настанови щодо штучного інтелекту та використання даних у навчанні;
  • рекомендації з цифрової грамотності для педагогів та боротьби з дезінформацією;
  • сертифікат цифрових навичок, що буде визнаний і прийнятий урядами, роботодавцями та країнами Європи.

Очікується створення Європейського центру цифрової освіти, що об’єднає зусилля країн для міжгалузевої співпраці, обміну цифровим навчальним контентом, узгодження стандартів, сумісності, доступності та забезпечення якості цифрової освіти.

Про ключові зміни в стратегіях і методах інспекційної діяльності, які відбулися через тривалі карантинні обмеження, йшлося у доповідях представників інспекторатів Шотландії та Ірландії (Велика Британія), Португалії, Норвегії, Північного Рейну-Вестфалії (Німеччина).

Європейський освітній простір об’єднується для розвитку цифрової освіти
25 березня 2021 року Державна служба якості освіти України долучилася до вебінару «Шлях до шкільного успіху та вплив пандемії на інспекційну роботу» Постійної міжнародної конференції центральних і загальних інспекторатів освіти (SICI).

Під час вебінару представлено ініціативу Європейської Комісії «Шляхи до шкільного успіху» в межах розбудови Європейського освітнього простору до 2025 року. Ініціатива спрямована на інклюзивність шкільної освіти та допомогу учням у:

  • досягненні необхідного рівня оволодіння базовими навичками;
  • здобутті повної загальної середньої освіти;
  • забезпеченні добробуту в школі.

Реагуючи на виклики пандемії, Європейська Комісія схвалила План дій щодо цифрової освіти (2021-2027), у якому визначено два стратегічних пріоритети:

  • сприяти розвитку високоефективної цифрової екосистеми освіти;
  • підвищувати цифрові навички та компетенції для цифрової трансформації.

Щоб виконати свої наміри, Європейська Комісія передбачає розробити, зокрема:

  • рекомендації щодо успішної цифрової освіти та онлайн- і дистанційного навчання для початкової та середньої школи;
  • Європейську систему змісту цифрової освіти;
  • платформу обміну сертифікованими Інтернет-ресурсами для освіти;
  • етичні настанови щодо штучного інтелекту та використання даних у навчанні;
  • рекомендації з цифрової грамотності для педагогів та боротьби з дезінформацією;
  • сертифікат цифрових навичок, що буде визнаний і прийнятий урядами, роботодавцями та країнами Європи.

Очікується створення Європейського центру цифрової освіти, що об’єднає зусилля країн для міжгалузевої співпраці, обміну цифровим навчальним контентом, узгодження стандартів, сумісності, доступності та забезпечення якості цифрової освіти.

Про ключові зміни в стратегіях і методах інспекційної діяльності, які відбулися через тривалі карантинні обмеження, йшлося у доповідях представників інспекторатів Шотландії та Ірландії (Велика Британія), Португалії, Норвегії, Північного Рейну-Вестфалії (Німеччина).

Перейти до вмісту