Форум якості освіти: Резильєнтність української системи освіти

Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.

Учасники Форуму якості освіти долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти. Також відбулося три сесії на теми:

  • «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах»;
  • «Гнучкість системи освіти: “нетипові” освітні програми — нові можливості для закладів загальної середньої освіти»;
  • «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».
Форум якості освіти: Резильєнтність української системи освіти
Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.

Учасники Форуму якості освіти долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти. Також відбулося три сесії на теми:

  • «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах»;
  • «Гнучкість системи освіти: “нетипові” освітні програми — нові можливості для закладів загальної середньої освіти»;
  • «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану».
Перейти до вмісту