ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат

Руслан ГУРАК Форум якості освіти 2024

Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

Євген КУДРЯВЕЦЬ Форум якості освіти 2024

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

Альваро ФОРТІН Форум якості освіти 2024

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

Панельна дискусія «Ефективні освітні політики як чинники резильєнтності»

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Панельна дискусія «Синергія успіху: від політик до впроваджень»

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.


Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат
Руслан ГУРАК Форум якості освіти 2024

Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.

З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки України Євген КУДРЯВЕЦЬ: «Соціальний капітал є одним із найважливіших для повоєнного відновлення України. Від того, як сьогодні ми будемо підтримувати дітей, молодь, чи чітко розумітимемо їхні потреби, зокрема освітні, залежить майбутнє країни. Тому дослідження якості освіти — важливий інструмент, який допомагає виокремити конкретні проблеми у сфері, і найголовніше — визначити, чи ефективно працюють політики та як їх можна поліпшити для пришвидшення розвитку».

Євген КУДРЯВЕЦЬ Форум якості освіти 2024

«Дослідження є вкрай важливими для будь-якої системи. Вони дають підстави для дії, щоб вплинути на ситуацію. Вражає, скільки Уряд України інвестував у відновлення очного навчання, там де це безпечно. І результати досліджень демонструють, як перехід до очного навчання позитивно впливає на результати навчання. Та варто враховувати й особливу роль, яку відіграють технології та цифрова освіта, особливо в ці складні часи, сприяючи успішності учнів», — зазначив Альваро ФОРТІН, в. о. Керівника секції освіти ЮНІСЕФ в Україні.

Альваро ФОРТІН Форум якості освіти 2024

«Після представлення ключових результатів моніторингового дослідження проведено регіональні заходи, щоб докладно розглянути локальні особливості. Освітяни в п’яти макрорегіонах Захід, Північ, Схід, Центр і Південь напрацьовували практичні рекомендації для подолання освітніх втрат, спричинених війною, на рівні шкіл і громад. Ці розробки мають відобразитися і в державній політиці», — зауважив Голова Державної служби якості освіти України Руслан ГУРАК.

Учасники Форуму долучилися до панельних дискусій про освітні політики, які б сприяли резильєнтності системи освіти в умовах повномасштабної війни, зокрема й ураховуючи дані, зібрані внаслідок моніторингових досліджень та інституційних аудитів закладів освіти.

Панельна дискусія «Ефективні освітні політики як чинники резильєнтності»

У межах Форуму відбулося три сесії на теми:

Панельна дискусія «Синергія успіху: від політик до впроваджень»

Остаточні пропозиції для подолання освітніх втрат будуть оформлені єдиним документом. Він міститиме міжнародний контекст, візуалізацію даних ІІ етапу моніторингового дослідження, приклади реалізованих місцевих ініціатив та обґрунтовані рекомендації для подолання освітніх втрат на рівні шкіл, громад і держави.


Загальнодержавне моніторингове дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану було проведене завдяки підтримці ЮНІСЕФ в Україні та фінансуванню Глобального партнерства в галузі освіти (GPE), а також Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку (BMZ) через Німецький банк розвитку (KFW).

Перейти до вмісту