Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах
У межах Форуму якості освіти відбулася сесія «Діагностика та подолання освітніх втрат: резильєнтність шкіл у сучасних умовах» з презентацією «Освітні втрати та стійкість шкіл: комплексна оцінка якості освіти в умовах воєнного стану» і панельною дискусією «Стратегії адаптації та підтримки якості освіти». Микола ВАРАКІН, начальник управління моніторингу, аналітики та контролю за виконанням законодавства Державної служби якості […]
Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану
У межах Форуму якості освіти 14 листопада 2024 року проведено сесію «Резильєнтність системи фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану». Під час сесії обговорили досягнення закладів фахової передвищої освіти, проблеми та причини наявності або відсутності освітніх втрат у сфері фахової передвищої освіти (осмислення, вимірювання та компенсаторні заходи) й можливі перспективи. Начальниця управління контролю та акредитації у […]
Форум якості освіти: Резильєнтність української системи освіти
Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови.
Гнучкість системи: «нетипові» освітні програми – нові можливості для закладів загальної середньої освіти
14 листопада 2024 року у межах Форуму якості освіти проведено сесію «Гнучкість системи: “нетипові” освітні програми – нові можливості для закладів загальної середньої освіти» під час якої обговорили важливі питання, що стосуються змісту освіти, а саме розроблення та реалізації “нетипових” освітніх програм.
Стан підготовки закладів освіти до нового 2024/2025 навчального року
Державна служба якості освіти України представляє результати моніторингового дослідження (вивчення питання) стану підготовки закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році. Попри такі суттєві виклики, як фізична небезпека, нестабільне фінансування, кадрові втрати та психологічні труднощі, система освіти стійка та продовжує функціонувати, реагуючи на потреби учасників освітнього процесу й очікування громадськості. Це […]
17 грудня — вебінар «Циклограма діяльності директора школи на друге півріччя 2024/2025 н. р.»
Питання, що розглядатимуться: про завдання, які слід виконати в другому півріччі 2024/2025 навчального року; про накази, які необхідно видати; про питання, що потрібно контролювати Організатори заходу: Цифрове видавництво «Експертус», Державна служба якості освіти України Учасники: Керівники закладів загальної середньої освіти, педагогічні працівники, громадськість Місце проведення: онлайн Початок: 14:00 год. Орієнтовна […]
ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ 2024: пропозиції для подолання освітніх втрат
Організований до Всесвітнього дня якості 14 листопада, Форум якості освіти став підсумковим заходом з розроблення пропозицій для подолання освітніх втрат за результатами ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти, що здійснене за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з математики та української мови. З вітальним словом виступив перший заступник міністра освіти і науки […]
14 листопада — ФОРУМ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Державна служба якості освіти України запрошує освітян на Форум якості освіти 14 листопада 2024 року. Ключова тема — резильєнтність системи освіти України. Під час заходу: проаналізуємо важливі кроки та трансформації у сфері освіти; поговоримо про діагностику й подолання освітніх втрат; розглянемо гнучкість системи освіти через призму нових можливостей; висвітлимо питання резильєнтності системи фахової передвищої освіти […]
Презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти (макрорегіон Схід)
31 жовтня 2024 року Державною службою якості освіти України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, спільно із територіальними управліннями Державної служби якості освіти у Дніпропетровській та Запорізькій областях, а також Східного міжрегіонального управління Служби, презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти. Ця подія підкреслила незламність системи освіти країни, яка продовжує […]
Роль сертифікації для вчителя, школи, громади, держави: спеціальний репортаж журналістам телеканалу ТВА
31 жовтня 2024 року начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області Оксана ПАЛІЙЧУК розповіла про важливість проходження сертифікації для вчителя, школи, громади, держави в інтерв’ю журналістам телеканалу ТВА. У ході інтерв’ю обговорили: сутність сертифікації педагогічних працівників; переваги проходження сертифікації для молодого учителя; лідерство окремих закладів освіти громад Чернівецької області у проходженні сертифікації педагогічних […]