Ефективна взаємодія на всіх рівнях управління освітою задля забезпечення її якості

Міністр освіти і науки наголосив, що законодавство визначає чіткі вимоги до забезпечення якості освіти, а їх виконання залежить від ефективності діяльності Служби та її територіальних органів. Він подякував за фаховість і оперативність у вирішенні питань, спрямованих на захист прав учасників освітнього процесу.
У свою чергу Голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак звернув увагу Міністра на важливості прийняття Порядку здійснення аналізу діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів з питань освіти для того, щоб сприяти підвищенню якості освіти в громадах.
Крім того, очільник Служби поінформував про завершення роботи над оновленням методичних рекомендацій до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти «Абетка для директора», яку педагогічні колективи шкіл зможуть використовувати вже з початку нового 2021/2022 навчального року.
Всі учасники були одностайні в необхідності посилення на місцях взаємодії та співпраці територіальних органів, обласних департаментів освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Міністр освіти і науки наголосив, що законодавство визначає чіткі вимоги до забезпечення якості освіти, а їх виконання залежить від ефективності діяльності Служби та її територіальних органів. Він подякував за фаховість і оперативність у вирішенні питань, спрямованих на захист прав учасників освітнього процесу.
У свою чергу Голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак звернув увагу Міністра на важливості прийняття Порядку здійснення аналізу діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів з питань освіти для того, щоб сприяти підвищенню якості освіти в громадах.
Крім того, очільник Служби поінформував про завершення роботи над оновленням методичних рекомендацій до розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти «Абетка для директора», яку педагогічні колективи шкіл зможуть використовувати вже з початку нового 2021/2022 навчального року.
Всі учасники були одностайні в необхідності посилення на місцях взаємодії та співпраці територіальних органів, обласних департаментів освіти, інститутів післядипломної педагогічної освіти.