• Головна /
  • Пресцентр /
  • Для управлінців закладів освіти Полтавської і Сумської областей проведено онлайн-семінар щодо стратегічного розвитку школи

Для управлінців закладів освіти Полтавської і Сумської областей проведено онлайн-семінар щодо стратегічного розвитку школи

9 червня 2022 року управліннями Державної служби якості освіти у Полтавській та Сумській областях проведено онлайн-семінар для представників громад та керівників закладів освіти «Стратегічне планування розвитку школи».

«Стратегія розвитку школи має бути чіткою та унікальною, спиратися на особливості освітньої діяльності закладу. Важливо забезпечити її спільне розуміння для усіх учасників освітнього процесу», — наголосив Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, звертаючись зі вступним словом до учасників заходу

 

Олена ЛІННІК, фахівчиня ініціативи «Система забезпечення якості освіти (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance), окреслила етапи розроблення та орієнтовну структуру стратегії, а також звернула увагу на її реалізацію через ефективне річне планування. З типовими помилками стратегічного планування роботи шкіл Полтавщини, виявлених за результатами проведених інституційних аудитів ознайомив учасників семінару Леонід МИРОНЕНКО, заступник начальника управління Служби у Полтавській області.

 

У семінарі взяли участь понад 460 представників органів місцевого самоврядування, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти Полтавської та Сумської областей.

 

Захід відбувся за сприяння Ініціативи академічної доброчесності та якості освіти — Academic IQ Американських Рад із міжнародної освіти.

Для управлінців закладів освіти Полтавської і Сумської областей проведено онлайн-семінар щодо стратегічного розвитку школи
9 червня 2022 року управліннями Державної служби якості освіти у Полтавській та Сумській областях проведено онлайн-семінар для представників громад та керівників закладів освіти «Стратегічне планування розвитку школи».

«Стратегія розвитку школи має бути чіткою та унікальною, спиратися на особливості освітньої діяльності закладу. Важливо забезпечити її спільне розуміння для усіх учасників освітнього процесу», — наголосив Іван ЮРІЙЧУК, заступник Голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, звертаючись зі вступним словом до учасників заходу

 

Олена ЛІННІК, фахівчиня ініціативи «Система забезпечення якості освіти (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance), окреслила етапи розроблення та орієнтовну структуру стратегії, а також звернула увагу на її реалізацію через ефективне річне планування. З типовими помилками стратегічного планування роботи шкіл Полтавщини, виявлених за результатами проведених інституційних аудитів ознайомив учасників семінару Леонід МИРОНЕНКО, заступник начальника управління Служби у Полтавській області.

 

У семінарі взяли участь понад 460 представників органів місцевого самоврядування, центрів професійного розвитку педагогічних працівників, директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти Полтавської та Сумської областей.

 

Захід відбувся за сприяння Ініціативи академічної доброчесності та якості освіти — Academic IQ Американських Рад із міжнародної освіти.

Перейти до вмісту