Рекомендації Державної служби якості освіти про те, як закладам освіти працювати в умовах воєнного стану
Запитання й відповіді:
- Чи записувати до Алфавітної книги учнів, які не відраховані з попереднього закладу освіти та планують туди повернутися?
- Чи вписувати учнів, які планують повертатися на навчання до попереднього закладу освіти, у Класні журнали, чи вести для них окремі?
- Хто визначає форми здобуття освіти для учнів з числа внутрішньо переміщених осіб?
- Чи можна провести річне оцінювання учнів на основі попередніх навчальних досягнень?
- Який алгоритм оформлення результатів оцінювання внутрішньо переміщених учнів?
- Як відбувається оформлення шкільної документації вчителем, який перебуває за кордоном?
- Як проводити корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами з числа тимчасово переміщених?
- Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?
- Чи можуть учні, які перебувають за кордоном, одночасно навчатися дистанційно в Україні?
- Як організувати урок, якщо вчитель-«предметник» не має можливості працювати навіть з допомогою технологій дистанційного навчання?
- Як діяти керівництву, якщо педагог за дистанційної форми роботи не виконує своїх обов’язків?
- Яким чином завершувати навчальний рік у закладі фахової передвищої освіти?
- Що робити, якщо не встиг зареєструватися на ЗНО?
- Чи можна під час воєнного стану провадити індивідуальну форму навчання?
- Чи може науково-педагогічний працівник, який виїхав за кордон під час воєнного стану, працювати дистанційно?
- Чи може працювати дистанційно головний спеціаліст навчального відділу в умовах воєнного стану?
- Яке співвідношення годин аудиторної роботи і самостійного вивчення навчальної дисципліни у навчальних планах на 2022/2023 навчальний рік?
- Як організувати освітній процес в закладі вищої освіти, що перебуває на території, де ведуться бойові дії?
- Чи можна вимагати від студентів, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, виконання курсової роботи?
- Чи може заклад вищої освіти пропонувати викладачам достроково виконати контракти?
- Як організувати навчання студента, який перемістився з району активних бойових дій, в іншому закладі вищої освіти?
- Чи правомірна вимога директора повернутися в коледж, який перебуває на території в зоні активних бойових дій?
- Чи правомірно виселяти з гуртожитку за поточну неуспішність без відрахування, зокрема у воєнний час?
- Чи є правомірним виселення із гуртожитку у зв’язку з заборгованістю оплати за проживання в ньому?
- Чи доцільно залишати незмінними критерії оцінювання навчальних досягнень здобувача вищої (фахової передвищої) освіти з введенням воєнного стану і відсутністю зв’язку з закладом освіти?
- Як проводити державну підсумкову атестацію здобувачів фахової передвищої освіти та видачу свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти?
- Які дії фахового коледжу у разі, якщо здобувач освіти не виконує індивідуальний навчальний план у ІІ півріччі 2021/2022 навчального року?
- Яка процедура проходження виробничої практики для випускних курсів закладу фахової передвищої освіти?
- Чи можливе оформлення внутрішньої академічної мобільності без укладання договору про навчання?
- Які дії вчителя початкових класів, якщо керівництво закладу відмовилося надати йому довідку про основне місце роботи?
- Яка відповідальність за внесення неправдивих даних про основне місце роботи під час реєстрації учасника сертифікації?
- Чи може брати участь у сертифікації педагогічних працівників заступник директора закладу загальної середньої освіти, який має години у початковій школі?
- Які умови успішного проходження другого етапу сертифікації педагогічних працівників у 2022 році?
- Якою буде процедура самооцінювання власної педагогічної майстерності учасником сертифікації у 2022 році?
- Як визначають результати самооцінювання педагогом власної педагогічної майстерності під час сертифікації?
-
Як експерти оцінюють професійні компетентності учасників сертифікації