Перейти до вмісту

Опитування, дослідження, вивчення за 2024 рік

Дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2023/2024 навчальному році

Дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2023/2024 навчальному році Дослідження проведено Державною службою якості освіти України у 2023/2024 навчальному році. Грудень 2023 - січень 2024. Участь у дослідженні взяли 118 шкіл з усіх областей України. У онлайн-анкетуванн1 взяли участь директори, вчителі, учні/учениці та батьки учнів цих шкіл.

Моніторингове дослідження базових аспектів організації освітнього процесу (якості, безпеки та ресурсів) в закладах фахової передвищої та вищої освіти в умовах воєнного стану

Моніторингове дослідження базових аспектів організації освітнього процесу (якості, безпеки та ресурсів) в закладах фахової передвищої та вищої освіти в умовах воєнного стану. Червень та грудень 2024. І етап моніторингового дослідження в закладах фахової передвищої та вищої освіти проведено у червні 2024 року, ІІ етап – у грудні 2024 року. Основним інструментом дослідження є визначення рівня (індексу) задоволеності учасників освітнього процесу організацією навчання (застосовується Службою від 2020 року), який у 2024 році внесений до індикаторів досягнення Цілей сталого розвитку в Україні до 2030 року (ціль 4 «Якісна освіта»), відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.11.2024 № 1190-р). В основу цього інструмента закладено підхід ACSI, або американський індекс задоволеності споживачів, що показує рейтинг, який ґрунтується на аналізі бажань і очікувань споживача, як він сприймає ціну та якість (у нашому випадку – якість освітніх послуг).

Моніторингове дослідження (вивчення) стану підготовки закладів освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році

Моніторингове дослідження (вивчення) стану підготовки закладів освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році. Вересень — жовтень 2024. Дослідження проведено Державною службою якості освіти України та її територіальними органами шляхом відвідування закладів освіти та онлайн-опитування учасників освітнього процесу. Моніторингом у 2024 році охоплено 856 закладів дошкільної (77 відвідано), 996 закладів загальної середньої (відвідано 101) та 328 закладів позашкільної (55 відвідано) освіти. В онлайн-анкетуванні взяли участь керівники закладів освіти, педагоги, здобувачі освіти та їхні батьки.

Результати реалізації у 2024 році ІІ етапу пілотного проєкту щодо вивчення (моніторингу) якості освіти у закладах фахової передвищої освіти

Результати реалізації у 2024 році ІІ етапу пілотного проєкту щодо вивчення (моніторингу) якості освіти у закладах фахової передвищої освіти. Січень-жовтень 2024. Державною службою якості освіти України проведено другий етап пілотного проєкту з вивчення (моніторингу) якості освіти у закладах фахової передвищої освіти, який було розпочато у 2023 році спільно з Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» за підтримки Державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти». Мета моніторингу – отримання об’єктивних даних про якість фахової передвищої освіти в контексті вивчення питання освітніх втрат, спричинених пандемією COVID–19, війною росії проти України. Проєкт спрямований на розроблення та впровадження компенсаторних заходів та інструментів для подолання освітніх втрат і покращення результатів навчання.

Організація та проведення вступної кампанії у 2024 році в закладах фахової передвищої та вищої освіти

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ у 2024 році в закладах фахової передвищої та вищої освіти. Липень — листопад 2024. Моніторингове дослідження здійснено шляхом аналізу документів та матеріалів, а також даних за результатами опитування здобувачів освіти, зарахованих на навчання, та представників приймальних комісій закладів фахової передвищої та вищої освіти з питань організації та проведення у 2024 році вступної кампанії закладами освіти та їхніми відокремленими структурними підрозділами з урахуванням умов дії на території України воєнного стану. Основну увагу було зосереджено на: актуальності внесення до ЄДЕБО правил прийому закладами освіти, які здійснювали набір в 2024 році; змістовності правил прийому до закладів освіти; окремих питаннях оприлюднення інформації на вебсайтах закладів освіти; вивченні задоволеності вступників та представників приймальних комісій закладів освіти організацією, доступністю та якістю проведення вступної кампанії, а також виявлення проблем, що виникали під час вступу.