Державна служба якості освіти України провела семінар щодо роботи психологічної служби в школах Чехії
У ході заходу учасників семінару привітала Олена СВЯТЕНКО, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Служби, та наголосила на важливості вивчення міжнародного досвіду, зокрема, застосування практичних кейсів роботи шкільних психологів в українських закладах освіти і створення в них належного мікроклімату.
Представниці Чеської шкільної інспекції Петра ХАЛОУПКОВА та Іва МОРАВКОВА презентували особливості діяльності освітніх консультативних інституцій та спеціальних педагогічних центрів, що надають широкий спектр послуг, серед яких:
- педагогічно-психологічні консультації для школярів;
- оцінювання дієвості механізмів підтримки учнів з особливими освітніми потребами;
- соціальна адаптація здобувачів освіти;
- робота з обдарованими дітьми;
- методична підтримка вчителів;
- запобігання усім формам ризикової поведінки;
- оцінювання ефективності профілактичних програм у школах.
В умовах пандемії та під час запровадження дистанційної форми навчання звертають увагу на важливості проведення з учнями консультацій стосовно вибору їх освітнього шляху та подальшого професійного розвитку й працевлаштування.
Вебінар відбувся в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією, за підтримки Чеської агенції розвитку.
У ході заходу учасників семінару привітала Олена СВЯТЕНКО, заступниця директора департаменту інституційного аудиту Служби, та наголосила на важливості вивчення міжнародного досвіду, зокрема, застосування практичних кейсів роботи шкільних психологів в українських закладах освіти і створення в них належного мікроклімату.
Представниці Чеської шкільної інспекції Петра ХАЛОУПКОВА та Іва МОРАВКОВА презентували особливості діяльності освітніх консультативних інституцій та спеціальних педагогічних центрів, що надають широкий спектр послуг, серед яких:
- педагогічно-психологічні консультації для школярів;
- оцінювання дієвості механізмів підтримки учнів з особливими освітніми потребами;
- соціальна адаптація здобувачів освіти;
- робота з обдарованими дітьми;
- методична підтримка вчителів;
- запобігання усім формам ризикової поведінки;
- оцінювання ефективності профілактичних програм у школах.
В умовах пандемії та під час запровадження дистанційної форми навчання звертають увагу на важливості проведення з учнями консультацій стосовно вибору їх освітнього шляху та подальшого професійного розвитку й працевлаштування.
Вебінар відбувся в межах проєкту «Розвиток системи оцінювання якості освіти в регіонах України», який реалізується Державною службою якості освіти України спільно з Асоціацією з міжнародних питань у співпраці з Чеською шкільною інспекцією, за підтримки Чеської агенції розвитку.