Державна служба якості освіти розпочала апробацію інструментарію зовнішнього оцінювання закладів професійної (професійно-технічної) освіти
До кінця листопада 2021 року триватиме апробація процедури, методики та інструментів зовнішнього оцінювання освітнього й управлінського процесів у пілотних закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
«На основі даних, отриманих в ході апробації, зможемо вдосконалити розроблену Службою методику задля формування якісних та об’єктивних висновків і рекомендацій. Впевнений, що інструментарій зовнішнього оцінювання стане основою інституційного аудиту закладів профосвіти, який вже сьогодні закладається в межах змін до законодавства у галузі професійної (професійно-технічної) освіти», – повідомив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти України.
З власної ініціативи пілотними стали такі заклади:
- Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці;
- Центральноукраїнське вище професійне училище імені Миколи Федоровського (м. Кропивницький Кіровоградської області);
- Професійний ліцей м. Українки (Обухівський район Київської області).
Апробація оцінювання освітніх і управлінських процесів в закладах відбуватиметься за чотирма напрямами:
- освітнє середовище закладу, що надає послуги у сфері професійної (професійно-технічної) освіти;
- система оцінювання здобувачів освіти;
- педагогічна діяльність;
- управлінські процеси.
Довідково: Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 06.05.2021 № 509.
До кінця листопада 2021 року триватиме апробація процедури, методики та інструментів зовнішнього оцінювання освітнього й управлінського процесів у пілотних закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
«На основі даних, отриманих в ході апробації, зможемо вдосконалити розроблену Службою методику задля формування якісних та об’єктивних висновків і рекомендацій. Впевнений, що інструментарій зовнішнього оцінювання стане основою інституційного аудиту закладів профосвіти, який вже сьогодні закладається в межах змін до законодавства у галузі професійної (професійно-технічної) освіти», – повідомив Руслан ГУРАК, голова Державної служби якості освіти України.
З власної ініціативи пілотними стали такі заклади:
- Вище художнє професійно-технічне училище № 5 м. Вінниці;
- Центральноукраїнське вище професійне училище імені Миколи Федоровського (м. Кропивницький Кіровоградської області);
- Професійний ліцей м. Українки (Обухівський район Київської області).
Апробація оцінювання освітніх і управлінських процесів в закладах відбуватиметься за чотирма напрямами:
- освітнє середовище закладу, що надає послуги у сфері професійної (професійно-технічної) освіти;
- система оцінювання здобувачів освіти;
- педагогічна діяльність;
- управлінські процеси.
Довідково: Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах професійної (професійно-технічної) освіти затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 06.05.2021 № 509.