Цифрові рішення для якості освіти та школи майбутнього

«Цьогоріч інституційні аудити проводимо з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd. Це значно полегшує відстеження динаміки результатів інституційного аудиту й самооцінювання закладів освіти, дає змогу аналізувати сильні і слабкі сторони в освітній діяльності та оперативно реагувати на виклики. Інституційний аудит і самооцінювання закладів освіти послідовно перетворюються зі статистичних процесів на активні інструменти управління змінами», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.
З візійною промовою виступив Робертс ВАЙШЛА, засновник ТОВ «Центр освіти “Оптіма”»: «Цифрові рішення вже сьогодні змінюють шкільну реальність, де учень отримує не просто знання, а власний і зручний темп навчання; вчитель — комфортні інструменти для роботи; адміністрація — чіткі оперативні дані для аналізу організації освітнього процесу та успішності учнів. Школа майбутнього поєднує гнучкість і відповідальність, відкрита для інновацій та водночас гарантує високу якість освіти. Втім головною все одно є людина».
У панельній дискусії «Освіта як сервіс: чи готові школи конкурувати за цифрове покоління» взяли участь Руслан ГУРАК, Ольга БІЛОДІД, директорка ТОВ «Центр освіти “Оптіма”», Катерина ГОЛЬЦБЕРГ, психологиня, Олексій КОШЕВЕЦЬ, CEO TATL Technology, керівник проєкту «Єдина школа». Модерував обговорення Іван ЮРІЙЧУК, CDTO Державної служби якості освіти України, довкола актуальних питань цифрової епохи:
- наскільки відповідає українська школа очікуванням цифрового покоління;
- як інтегрувати освітні технологічні рішення без втрати педагогічної сутності навчання;
- чи потрібна єдина цифрова екосистема для комунікації, навчання й оцінювання.
У межах тематичних секцій «Зовнішнє оцінювання в дії: можливості для вдосконалення», «Зміст освіти: як досягнути балансу» і «Масштабована якість: як створюється цифрова школа нового покоління» розглянуто практичні питання з залученням керівних і педагогічних працівників закладів освіти, представників державних інституцій, громадських організацій, дослідників та учасників освітнього технологічного ринку.

«Цьогоріч інституційні аудити проводимо з використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd. Це значно полегшує відстеження динаміки результатів інституційного аудиту й самооцінювання закладів освіти, дає змогу аналізувати сильні і слабкі сторони в освітній діяльності та оперативно реагувати на виклики. Інституційний аудит і самооцінювання закладів освіти послідовно перетворюються зі статистичних процесів на активні інструменти управління змінами», — зазначив Руслан ГУРАК, Голова Державної служби якості освіти України.
З візійною промовою виступив Робертс ВАЙШЛА, засновник ТОВ «Центр освіти “Оптіма”»: «Цифрові рішення вже сьогодні змінюють шкільну реальність, де учень отримує не просто знання, а власний і зручний темп навчання; вчитель — комфортні інструменти для роботи; адміністрація — чіткі оперативні дані для аналізу організації освітнього процесу та успішності учнів. Школа майбутнього поєднує гнучкість і відповідальність, відкрита для інновацій та водночас гарантує високу якість освіти. Втім головною все одно є людина».
У панельній дискусії «Освіта як сервіс: чи готові школи конкурувати за цифрове покоління» взяли участь Руслан ГУРАК, Ольга БІЛОДІД, директорка ТОВ «Центр освіти “Оптіма”», Катерина ГОЛЬЦБЕРГ, психологиня, Олексій КОШЕВЕЦЬ, CEO TATL Technology, керівник проєкту «Єдина школа». Модерував обговорення Іван ЮРІЙЧУК, CDTO Державної служби якості освіти України, довкола актуальних питань цифрової епохи:
- наскільки відповідає українська школа очікуванням цифрового покоління;
- як інтегрувати освітні технологічні рішення без втрати педагогічної сутності навчання;
- чи потрібна єдина цифрова екосистема для комунікації, навчання й оцінювання.
У межах тематичних секцій «Зовнішнє оцінювання в дії: можливості для вдосконалення», «Зміст освіти: як досягнути балансу» і «Масштабована якість: як створюється цифрова школа нового покоління» розглянуто практичні питання з залученням керівних і педагогічних працівників закладів освіти, представників державних інституцій, громадських організацій, дослідників та учасників освітнього технологічного ринку.