• Головна /
  • Пресцентр /
  • Безбар’єрність: рівні можливості доступу до якісної освіти: у Київській області організовано круглий стіл

Безбар’єрність: рівні можливості доступу до якісної освіти: у Київській області організовано круглий стіл

9 листопада 2022 року в межах інформаційної кампанії «Тиждень якості освіти» Державною службою якості освіти України спільно з управлінням Державної служби якості освіти у Київській області за підтримки Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини організовано круглий стіл на тему: «Безбар'єрність: рівні можливості доступу до якісної освіти».
Поширити

У вітальному слові Дмитро ЛУБІНЕЦЬ, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини подякував освітянам Київщини за їх працю та відданість справі.

«У рамках здійснення парламентського контролю щодо додержання прав і свобод людини в Україні особлива увага приділяється питанню захисту прав і інтересів дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, їх права на інклюзивне освітнє середовище та безбар’єрний освітній простір у закладах освіти», – підкреслив Уповноважений Верховної Ради України з прав людини.

Заступник Голови Державної служби якості освіти України Іван ЮРІЙЧУК акцентував на тому, що у цей складний час важливо знаходити ресурси для обговорення питань, які стосуються освіти та дітей, нашого майбутнього.

«Я переконаний, що лише завдяки спільній роботі, ми зможемо досягти того, щоб освіта українських дітей стала справді безбар’єрною. Вся освітянська спільнота працює заради того, щоб кожна дитина отримувала якісну освіту», – зазначив Іван Ярославович.

Роман РОМАНЮК, керівник Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини акцентував на створенні безбар’єрного середовища як складової права людини на освіту: «З метою забезпечення рівних прав та можливостей їх реалізації у всіх сферах життя розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. №366-р схвалено Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Одним зі стратегічних напрямів Стратегії є забезпечення освітньої безбар’єрності – створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, включаючи освіту протягом життя, а також перенавчання та опанування додатковими навичками».

Начальник управління Державної служби якості освіти у Київській області Лілія КРЕВСЬКА зазначила: «Сьогодні ми будемо говорити про якість освіти без бар’єрів. Адже із російським вторгненням безбар’єрність набула ще більшої актуальності й нового значення».

Також Лілія Богданівна представила результати вивчення питання щодо організованого початку 2022/2023 навчального року у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти; акцентувала на необхідності дотримання норм організації безпечного освітнього середовища у закладах освіти в умовах воєнного стану; наголосила на забезпеченні рівних можливостей доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники заходу обговорили низку питань, зокрема:

  • доступ до якісної освіти в умовах воєнного стану;
  • організацію навчання для осіб з особливими освітніми потребами;
  • створення безпечного освітнього середовища та відновлення закладів освіти Київщини;
  • інформаційно-цифрову безбар’єрність;
  • дотримання принципу безбар’єрності під час проведення моніторингових візитів.

У заході взяли участь голова районної військової адміністрації, заступники голів РВА, голови та заступники голів з гуманітарних питань територіальних громад, начальники відділів / управлінь освіти, директори закладів освіти Київської області.

Довідково:

Державна служба якості освіти та її територіальні органи долучені до реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року (https://sqe.gov.ua/gromadskosti/bezbariernist) задля захисту прав дітей на доступну якісну освіту.

Безбар’єрність: рівні можливості доступу до якісної освіти: у Київській області організовано круглий стіл
9 листопада 2022 року в межах інформаційної кампанії «Тиждень якості освіти» Державною службою якості освіти України спільно з управлінням Державної служби якості освіти у Київській області за підтримки Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини організовано круглий стіл на тему: «Безбар'єрність: рівні можливості доступу до якісної освіти».

У вітальному слові Дмитро ЛУБІНЕЦЬ, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини подякував освітянам Київщини за їх працю та відданість справі.

«У рамках здійснення парламентського контролю щодо додержання прав і свобод людини в Україні особлива увага приділяється питанню захисту прав і інтересів дітей з особливими освітніми потребами, зокрема, їх права на інклюзивне освітнє середовище та безбар’єрний освітній простір у закладах освіти», – підкреслив Уповноважений Верховної Ради України з прав людини.

Заступник Голови Державної служби якості освіти України Іван ЮРІЙЧУК акцентував на тому, що у цей складний час важливо знаходити ресурси для обговорення питань, які стосуються освіти та дітей, нашого майбутнього.

«Я переконаний, що лише завдяки спільній роботі, ми зможемо досягти того, щоб освіта українських дітей стала справді безбар’єрною. Вся освітянська спільнота працює заради того, щоб кожна дитина отримувала якісну освіту», – зазначив Іван Ярославович.

Роман РОМАНЮК, керівник Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини акцентував на створенні безбар’єрного середовища як складової права людини на освіту: «З метою забезпечення рівних прав та можливостей їх реалізації у всіх сферах життя розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. №366-р схвалено Національну стратегію зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Одним зі стратегічних напрямів Стратегії є забезпечення освітньої безбар’єрності – створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, включаючи освіту протягом життя, а також перенавчання та опанування додатковими навичками».

Начальник управління Державної служби якості освіти у Київській області Лілія КРЕВСЬКА зазначила: «Сьогодні ми будемо говорити про якість освіти без бар’єрів. Адже із російським вторгненням безбар’єрність набула ще більшої актуальності й нового значення».

Також Лілія Богданівна представила результати вивчення питання щодо організованого початку 2022/2023 навчального року у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти; акцентувала на необхідності дотримання норм організації безпечного освітнього середовища у закладах освіти в умовах воєнного стану; наголосила на забезпеченні рівних можливостей доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники заходу обговорили низку питань, зокрема:

  • доступ до якісної освіти в умовах воєнного стану;
  • організацію навчання для осіб з особливими освітніми потребами;
  • створення безпечного освітнього середовища та відновлення закладів освіти Київщини;
  • інформаційно-цифрову безбар’єрність;
  • дотримання принципу безбар’єрності під час проведення моніторингових візитів.

У заході взяли участь голова районної військової адміністрації, заступники голів РВА, голови та заступники голів з гуманітарних питань територіальних громад, начальники відділів / управлінь освіти, директори закладів освіти Київської області.

Довідково:

Державна служба якості освіти та її територіальні органи долучені до реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року (https://sqe.gov.ua/gromadskosti/bezbariernist) задля захисту прав дітей на доступну якісну освіту.

Перейти до вмісту