Запровадження безбар’єрності освітніх послуг: методичні рекомендації
Створити рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей — такою є візія освітньої безбар’єрності за Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти містять відомості про організацію безбар’єрного освітнього середовища, фізичної й соціально-психологічної безбар’єрності та застосування принципів універсального дизайну з урахуванням потреб людей із порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, як також батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп.
Створити рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей — такою є візія освітньої безбар’єрності за Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти містять відомості про організацію безбар’єрного освітнього середовища, фізичної й соціально-психологічної безбар’єрності та застосування принципів універсального дизайну з урахуванням потреб людей із порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, як також батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп.