• Головна /
  • Пресцентр /
  • Запровадження безбар’єрності освітніх послуг: методичні рекомендації

Запровадження безбар’єрності освітніх послуг: методичні рекомендації

Запровадження безбар’єрності освітніх послуг
Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг на всіх рівнях освіти відповідно до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Створити рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей — такою є візія освітньої безбар’єрності за Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти містять відомості про організацію безбар’єрного освітнього середовища, фізичної й соціально-психологічної безбар’єрності та застосування принципів універсального дизайну з урахуванням потреб людей із порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, як також батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп.

Запровадження безбар’єрності освітніх послуг: методичні рекомендації
Запровадження безбар’єрності освітніх послуг
Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг на всіх рівнях освіти відповідно до Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Створити рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей — такою є візія освітньої безбар’єрності за Національною стратегією зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.

Методичні рекомендації щодо запровадження безбар’єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти містять відомості про організацію безбар’єрного освітнього середовища, фізичної й соціально-психологічної безбар’єрності та застосування принципів універсального дизайну з урахуванням потреб людей із порушеннями мови, слуху, комунікації, руху, як також батьків із дітьми, людей старшого віку та інших суспільних груп.

Перейти до вмісту